افتتاح ۳ پروژه صنعتی معدن در شهرستان راور

استاندار کرمان از افتتاح ۳ طرح پروژه های بوته سازی و بریکت مجتمع فولاد و کارخانه آسفالت در شهرستان راور استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کرمان، دکتر زینی وند استاندار کرمان صبح امروز با نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل جذب سرمایه گذاری و سایر مسئولین  با حضور در مجتمع فولاد کاوند نهان زمین پروژه بوته سازی بریکت راه اندازی و عملیات اجرایی کوره سوم آغاز شد.
به گفته دکتر زینی وند : این پروژه حدود یک هزار میلیاد تومان سرمایه گذاری و برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.
در ادامه  استاندار کرمان و هیئت همراه کارخانجات آسفالت و تولید مصالح شرکت سکاف با سرمایه گذاری ۵۲ میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۵۰ نفر مستقیم و ۴۰ نفر غیرمستقیم را افتتاح کردند.

دکتر زینی وند در این مراسم ابراز داشت: قصد داشتیم در بین مردم بیاییم که به دلیل شرایط کرونا نتوانستیم. فرش راور شهرت جهانی دارد و باید احیا شود و راور در آستانه ثبت ملی به عنوان شهر فرش دستباف قرار دارد.
 
وی از ظرفیت های این منطقه به کشاورزی و معادن نیز اشاره کرد و گفت: از سرمایه گذاران می خواهیم در بخش معادن اقداماتی انجام دهند. در بخش هایی از این منطقه باید مطالعاتی صورت گیرد که جز مناطق محروم محاسبه شود تا امتیازاتی برای سرمایه گذاران محسوب شود.
استاندار کرمان از مسئولین شرکت گل گهر به جهت دلیل تکمیل زنجیره فولاد قدردانی و از پیشرفت پروژه ها ابراز رضایت کرد. و سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی در بخش فولاد را قابل توجه دانست و ابراز امیدواری کرد تا نیمه دوم سال آینده برای یک هزار نفر شغل ایجاد شود.

زینی وند گفت: در حوزه انرژی های خورشیدی اگر برنامه ریزی شود می توان در یک برنامه یکساله هزار مگاوات برق تولید کرد که بسیار ارزشمند می باشد.
وی همچنین از کارخانه در حال احداث تولید روکش لاستیک خودروهای سنگین بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha