درخشش نام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ریگان در لیست برترین های روابط عمومی استان کرمان 

طی مراسمی که با حضور مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بمناسبت هفته روابط عمومی صورت پذیرفت، از روابط عمومی های برتر حوزه ورزش و جوانان استان کرمان تجلیل و از موسی سلطان آبادی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ریگان نیز به عنوان یکی از برترین های این عرصه تجلیل شد.  

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ هادی طالبی، در گردهمایی روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی استان کرمان که به مناسبت هفته روابط عمومی در محل هتل جهانگردی کرمان برگزار شد، گفت: روابط‌ عمومی‌ ها به دلیل جایگاه راهبردی خود می‌توانند سازمان‌ ها را در همگامی با تحولات جهانی یاری دهند.

وی افزود: امروزه کمتر سازمانی را در سطح جهان می‌توان یافت که فاقد واحد روابط‌ عمومی‌ باشد که این امر نشانگر جایگاه و نقش راهبردی روابط‌ عمومی‌ در زندگی فردی و اجتماعی افراد سازمان هاست.

شایان ذکر است؛ در انتهای این مراسم از فعالان عرصه روابط عمومی ادارات و هیئت های ورزشی استان کرمان تجلیل به عمل آمد و ‌از زحمات موسی سلطان آبادی، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان نیز با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha