گردهمایی مروجین مسئول پهنه های تولیدی جنوب کرمان

مراسم گردهمایی مروجین مسئول پهنه های تولیدی، روسای مراکز و کارشناسان کشاورزی جنوب استان کرمان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان و سایر مسئولین در محل سالن همایش های سازمان جهاد کشاورزی جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان در گردهمایی بخش کشاورزی که با پیگیری و تلاش مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان و با هدف تبیین برنامه‌ های توسعه کشاورزی دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ و تجلیل از مروجین نمونه مسئول پهنه های تولیدی در محل سالن همایش های سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد ، ضمن قدردانی از زحمات محققین و مروجین مسئول پهنه های تولیدی کشاورزی به نقش مثبت و سازنده مروجین و محققین در افزایش بهره وری بخش کشاورزی پرداخت.


سعید برخوری با بیان این مطالب در ادامه، بیان داشت: در سال زراعی جدید مروجین مسئول پهنه های تولیدی و مسئولان مراکز جهاد کشاورزی به عنوان نیروهای خط مقدم جبهه خدمت رسانی بایستی در راستای انتقال دانش کشاورزی و ارتقای سطح علمی کشاورزان تلاش مضاعف و موثرتری در جهت افزایش بهره وری و خدمات دهی به کشاورزان و تحقق شعار سال و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری بخش تحقیقات و اجرا، تصریح کرد: می طلبد محققین مرکز تحقیقات کشاورزی منطقه در عرصه ها و پهنه های تولیدی کشاورزی در جهت انتقال جدیدترین یافته های علمی و تحقیقاتی در کنار کارشناسان و مروجین حضور مستمری داشته باشند.


 فریدون افشار منش مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان نیز، ضمن تبیین برنامه های عملیاتی پهنه های تولیدی بر ضرورت ارتباط و انتقال دانش به بهره برداران اشاره کرد.


در این مراسم، همچنین احمد آیین رئیس مرکز تحقیقات و آموزش بخش کشاورزی جنوب کرمان ضمن تبیین برنامه های دانش بنیان توسعه بخش کشاورزی بر لزوم استمرار فعالیت‌های مشترک بخش تحقیقات، اجرا و ترویج در توانمند سازی کارشناسان و برگزاری دوره‌ های بازآموزی و آموزشی بر اساس نیازهای بخش کشاورزی و همچنین ضرورت توانمند سازی تولیدکنندگان و ایجاد بستر مناسب به منظور انتقال دانش روز و آخرین یافته های تحقیقاتی به بهره برداران منطقه تاکید کرد.


شایان ذکر است؛ در ادامه معاونین و مدیران ستادی ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده به بیان پیشنهادات و راهکارهای خود در خصوص اجرای برنامه‌ ها و سیاست‌ های وزارتخانه جهاد کشاورزی در سال زراعی جدید پرداختند و در انتهای این مراسم نیز از تلاش‌ ها و زحمات ۲۳ مروج نمونه مسئول پهنه های تولیدی کشاورزی جنوب استان، با اهدای لوح و جوایز قدردانی شد.

گردهمایی مروجین مسئول پهنه های تولیدی جنوب کرمان

گردهمایی مروجین مسئول پهنه های تولیدی جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha