آئین رونمایی از سامانه ۱۳۷ شهرداری سیرجان برگزار شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه، شهردار سیرجان و جمعی از مسئولین از سامانه ۱۳۷ شهردری سیرجان با شعار "سیرجان، سرزمین جان" رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی اکبر کریمی‌ پور شهردار سیرجان در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به تشریح ابعاد سامانه مذکور پرداخت و هدف از راه‌اندازی این سامانه را ایجاد سهولت دسترسی شهروندان به شهرداری و ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه، پویا و فعال در جهت حرکت به سمت کیفیت و کمیت برتر خدمات‌رسانی، افزایش رضایت‌مندی شهروندان، کاهش نواقص و تقویت نقاط مثبت موجود عنوان کرد.


 مدیر اجرایی این طرح نیز در این مراسم گفت : سامانه فوق با الگوبرداری از کلان شهرهای ایران بر بستر فیبر نوری با دانش بومی همکاران شهرداری و واحد فناوری اطلاعات و سایر سازمانها و واحدهایی شهرداری راه اندازی گردید و وی به ارائه توضیحات تخصصی در مورد امکانات سامانه پرداخت.


امین زند افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری سیرجان دارای دو بخش مدیریت شهری و نظارت شهری است. در بخش مدیریت شهری چالش‌ها و مشکلات مرتبط با این حوزه که در حیطه اختیارات شهرداری است، توسط شهروندان به سازمان منعکس می‌گردد و پس از ثبت تلفن، موضوع توسط کارشناسان تا حصول نتیجه نهایی مورد پیگیری قرار می‌گیرد و مراتب به اطلاع شهروند موردنظر خواهد رسید.


وی عنوان کرد: در صورت رضایت شهروند از نتیجه، پرونده خاتمه می‌یابد و در غیر این صورت، مجدداً موضوع توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه به اطلاع شهروند تماس‌گیرنده خواهد رسید.
در این بخش، مشکلات مطرح‌شده توسط شهروندان براساس فوریت و میزان اولویت دسته‌بندی و رسیدگی خواهد شد.


مدیر اجرایی سامانه ۱۳۷ شهرداری سیرجان یادآور شد: نظارت همگانی نیز از ۴ بخش مجزا شامل شکایات، انتقادات، پیشنهادات و تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری است که شهروندان می‌توانند نظرات خود در ۴ بخش یادشده را از این طریق به سازمان شهرداری منتقل نمایند و بدین‌گونه بر اقدامات شهرداری نظارت داشته باشند.

امام جمعه سیرجان نیز طی دیداری که با شهردار سیرجان داشت، پس از مراسم اقامه نماز ظهر و عصر با تقدیر و تشکر از فعالیت های شهرداری سیرجان، خدمت به مردم و تلاش برای جلب رضایت ایشان را شایسته قدردانی دانست.

حجت الاسلام سید محمود حسینی راه اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری سیرجان را نمونه یک خدمت خوب و بارز دانست و افزود: این سامانه با کاهش فاصله میان مردم و مسئولان می تواند به فرصت بی بدیل خدمتگزاری تبدیل شود.


شایان ذکر است؛ یکی دیگر از مزایای این سامانه قابلیت پاسخگویی ۲۴ ساعته آن است و شهروندان فهیم سیرجان از این پس می‌توانند از طریق شماره ۱۳۷ و یا آدرس ۱۳۷٫sirjan.ir  با کارشناسان شهرداری ارتباط مستقیم برقرار نمایند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha