سرپرست جدید فرمانداری شهرستان عنبرآباد منصوب شد

آئین تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان عنبرآباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان عنبرآباد، گفت: در دولت مردمی آیت‌ الله رئیسی بنا داشتیم مکتب شهید سلیمانی را در تمام زمینه ها در دولت پیاده کنیم که یکی از این زمینه ها مدیریت بود.


وی افزود: در مدیریت سه مولفه داریم که همه تئوری های مدیریت به دنبال این سه مولفه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در مورد این سه مولفه عنوان کرد: اولین آن کارایی است. یعنی از منابعی که در اختیار یک مدیر قرار خواهد گرفت چقدر توانسته استفاده کند. دومین مولفه اثر بخشی است، یعنی با این منابعی که در اختیار آن مدیر قرار گرفته است چقدر توانسته به اهداف مورد نظر دست پیدا کند. و در آخر مجموع کارایی و اثر بخشی مساوی است با مولفه سوم یعنی بهره‌ وری، به این معنی که یک مدیر توانسته بهره‌ وری را ایجاد کند و از تمام ظرفیت ها استفاده کند.

شایان ذکر است؛ در این مراسم از زحمان جواد ایزدی، فرماندار اسبق شهرستان عنبرآباد تجلیل و یزدان افشاری پور با حکم استاندار کرمان سکان سرپرستی فرمانداری این شهرستان را بدست گرفت.


۱۴۰۱/۳/۲۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha