رایزنی با مسئولان عربستانی برای راه‌اندازی مراکز درمانی هلال‌احمر در منا و عرفات

در دیدار مدیر دفتر نمایندگی در امور حج و زیارت و مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر ایران با رئیس موسسه مطوفی حجاج ایران، هماهنگی‌های لازم درخصوص راه‌اندازی مراکز درمانی هلال‌احمر در مشاعر مقدس (عرفات و منا) انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ روز گذشته غلامرضا رضایی؛ مدیر دفتر نمایندگی در امور حج و زیارت در عربستان سعودی به همراه دکتر حسین فضلی و علی اصغرعبدالله زاده؛ مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در مکه مکرمه با حضور در موسسه مطوفی حجاج ایران با دکتر عصام؛ رئیس این موسسه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار هماهنگی‌های مربوط به راه‌اندازی مراکز درمانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مشاعر مقدس (عرفات و منا) با هدف ارائه خدمات درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی، انجام شد.

رایزنی با مسئولان عربستانی برای راه‌اندازی مراکز درمانی هلال‌احمر در منا و عرفات

بنابراین گزارش در سال های گذشته حدود ۸۵ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف می شدند که امسال با کاهش سهمیه کشورهای اسلامی؛ حدود ۴۰ هزار نفر از کشورمان در حج تمتع ۱۴۰۱ حضور دارند و جمعیت هلال احمر در قالب کاروانی شامل پزشک، پرستار، تیم های درمانی، پشتیبانی و… عملیات درمانی حج تمتع امسال را برعهده دارد.

یادآور می‌شود اعزام اولین کاروان حجاج ایرانی از ۲2 خرداد ماه آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha