بهره مندی ۱۶۷ نفر از آب شرم سالم با اقدامات سپاه کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه جیرفت که با حضور امام جمعه و سایر مسئولین این شهرستان برگزار شد، از آبرسانی به روستاها و مناطق دارای تنش آبی استان کرمان و تامین آب شرب ۱۶۷ هزار نفر تاکنون توسط این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار حسین معروفی در آئین معارفه فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه تمامی توان سپاه و قرارگاه را پای کار آورده ایم تا بتوانیم مشکلات مردم را در حد توان برطرف کنیم، گفت: مشکل آب روستاها حل به زودی می شود و طرح های آبرسانی را با قرارگاه مرد میدان و با همت مردم ادامه می دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم معدنی در جنوب کرمان و ظرفیت این منطقه، افزود: معادن جنوب کرمان در حال تعطیلی و رکود است، در حالی که کشف و بهره برداری از معادن ثروت، اشتغال و امنیت می آورد. در جنوب کرمان باید ابتدا اولویت ها را مشخص کنیم، چرا که جنوب کرمان نیاز به توجه دارد و باید بر اساس اولویت ها در این منطقه کار کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بر کشت جایگزین محصولات کشاورزی و بهینه سازی آب در جنوب کرمان نیز تاکیدو عنوان کرد: می توانیم مشکلات کشاورزی را با هماهنگی و همکاری حل کنیم.

سردار معروفی ادامه داد: در جنوب استان کرمان باید اتفاقات بزرگی بیفتد، لذا باید از جوانان منطقه برای انجام امور استفاده کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه باید در مقابل دشمنان هوشمندانه ایستادگی و مقاومت کرد گفت: انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن را سر لوحه قرار دهیم. ما باید گوش شنوای مردم باشیم، مرجع مردم و دشمن فقر بشویم که بتوانیم گره های مردم را باز کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما قرارگاهی و جبهه ای عمل می کنند، گفت: دشمنان در درون کشور مثلثی را در دستور کار قرار داده اند و هدف آنان نیز نا امیدسازی است. کشوری که نا امید شود، یعنی نابود شده ولی دشمنان تاکنون نتوانسته اند به این هدف خود برسند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه به اجراهای سرود سلام فرمانده اشاره کرد و گفت: این سرود همه دل های پژمرده را نجات داد، قلب ها را به هم نزدیک کرد و همه ملت را با یک موج معنادار معرفی کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه ملت ما با هر گرایش و سلیقه ای باشد زمانی که منافعش در خطر باشد در یک جبهه قرار می گیرد افزود: ملت ما چون هوشمند است، وحدت واقعی دارد.

وی با بیان اینکه دعوای امروز دنیا با ما روی موشک، کلاهک و بمب هسته ای نیست، گفت: ملت ما قربانی سلاح کشتار جمعی بوده و دعوا سر پیشرفت های هسته ای جوانان کشور است. اینها پویش های انقلاب هستند و دشمن نمی تواند آنها را بپذیرد.

بهره مندی ۱۶۷ نفر از آب شرم سالم با اقدامات سپاه کرمان

امام جمعه جیرفت نیز در این آیین با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه توصیه مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: در شرایط امروز کشور امید برای جامعه ما از هر امر دیگری لازم و ضروری‌تر است.

حجت‌الاسلام میثم تارم با بیان اینکه ما آینده‌ای درخشان و بسیار بهتر از امروز خواهیم داشت، افزود: ما امروز با سختی تحریم‌های ناجوانمردانه و همه جانبه غرب دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان به شکست راهبردهای خودشان نسبت به جمهوری اسلامی ایران اقرار کردند، گفت: همه این‌ها نشان دهنده پیروزی و آینده‌ای بهتر برای ما و جامعه ما است.

نماینده ولی فقیه در جیرفت با اشاره به توصیه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به جامعه ما گفت: انقلابی باقی ماندن و انقلابی بودن و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلابی لازم است و هر جا انقلابی عمل کردیم پیروز و موفق بودیم.

تارم با بیان اینکه شکست‌ها و ناکامی‌های ما در جاهایی است که به انقلاب توجه نکردیم، تصریح کرد: هر جا که به انقلاب و تاکیدات امامین انقلاب توجه داشتیم، پیروز و موفق بودیم.

وی با اشاره به اینکه سرهنگ بهروز خدمات ارزنده‌ای در جنوب استان کرمان انجام داد، گفت: برخی از تفکرها و اندیشه‌ها از عبادات ۷۰ سال بالاتر است که سرهنگ بهروز اینگونه بود و فراتر از مسئولیت‌های محوله خود فعالیت داشت.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات و تلاش های سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سابق سپاه جیرفت که هم اکنون به عنوان معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان منصوب شده است، تقدیر و تجلیل به عمل آمد و سرهنگ محسن نسب امیری به عنوان فرمانده سپاه شهرستان جیرفت معرفی شد.

بهره مندی ۱۶۷ نفر از آب شرم سالم با اقدامات سپاه کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان کهوری IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    باعرض سلام واقعا جناب سرهنگ بهروز یار ویاور محرومان است روستاهایی که مشکل ابرسانی داشتند رفع کرد .از جمله روستای خمروتوئیه اسفندقه . واین کار باعث شد که مردم سمت وسویشان به سوی سپاه بیشتر شود.اجرکم عندالله
  • احسان کهوری IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    باعرض سلام واقعا جناب سرهنگ بهروز یار ویاور محرومان است روستاهایی که مشکل ابرسانی داشتند رفع کرد .از جمله روستای خمروتوئیه اسفندقه . واین کار باعث شد که مردم سمت وسویشان به سوی سپاه بیشتر شود.اجرکم عندالله