همایش مدافعان حریم خانواده در سیرجان برگزار شد

همایش مدافعان حریم خانواده(طلایه داران حجاب و عفاف) به همت قرارگاه ۲۱ تیر حجاب و عفاف شهرستان سیرجان با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان و سایر مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ دستوری فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان سیرجان در این همایش که با حضور بانوان شهرستان سیرجان برگزار شد؛ با اشاره به شکل گیری قرارگاه حجاب و عفاف با نام قرارگاه ۲۱ تیرماه در این شهرستان، گفت: این قرارگاه به تازگی شکل گرفته است و اصل قضیه بحث نشر و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه بحث ترویج و نهادینه کردن حجاب و عفاف از ادارات شهرستان سیرجان شروع شده است، بیان کرد: با کمک سرپرست فرمانداری سیرجان، جلسات قرارگاهی و کارگروه های تخصصی برگزار شده است و در اولین فرصت با مسئولین ادارات نیز جلسه برگزار خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان با بیان اینکه کارمندان یک اداره از نظر پوشش الگویی برای ارباب رجوع محسوب می شوند، تصریح کرد: بحث نظارت چند وجهی، خود نظارتی و راستی آزمایی در ادارات از ارکان اصلی قرارگاه حجاب و عفاف در ادارات می باشد.

شایان ذکر است؛ این مراسم با برپایی نمایشگاه تاریخچه پوشش و حجاب توسط واحد فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی سیرجان، اجرای سرود سلام فرمانده توسط گروه ناشنوایان و اهداء لوح تقدیر و جوایز به برگزیدگان حجاب و عفاف همراه بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha