لزوم استفاده از ظرفیت های فرهنگی و مردمی جهت توسعه صلح و سازش

رییس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه بازدید از دادگاه شهر راین بر لزوم استفاده از ظرفیت های فرهنگی و مردمی برای توسعه صلح و سازش در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از حوزه قضایی راین در جمع اصحاب رسانه گفت: ایجاد صلح و سازش در بین افراد جامعه یک اولویت مهم به شمار می رود و این امر باید از سوی مردم، شوراهای حل اختلاف، دفاتر ائمه جمعه و ... به صورت جدی دنبال شود.

وی اظهار کرد: از علماء، معتمدان، روحانیون و مردم انتظار می رود که به موضوع شناسایی آسیب های اجتماعی و جرایم وارد شده و با اقدامات آموزشی و پیشگیرانه اجازه ندهند این موارد به عنوان جرم وارد دستگاه قضایی شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره به این مطلب که عملکرد دادگاه عمومی بخش راین خوب و قابل دفاع است، تصریح کرد: در بازدید از شهر راین این شهر را شهری بسیار ظرفیت و دارای مردمی انقلابی، مومن و متعهد دیده و معتقدم این شهر در حوزه های فرهنگی و گردشگری ظرفیت های بسیار خوبی دارد که مردم و مسئولان باید از این ظرفیت ها برای توسعه و عمران شهر بیش از پیش استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بیان کرد: حوزه قضایی دادگاه عمومی راین از ۹ سال قبل در این بخش تاسیس شده و روند رسیدگی به پرونده ها در این حوزه مطلوب و خوب است.

وی خاطر نشان کرد: تقریبا هر ماه ۱۲۰ تا ۱۳۰ پرونده به حوزه قضایی راین وارد می شود و بخش عمده این پرونده ها با تلاش قضات و کارکنان رسیدگی شده و مختومه می شود./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha