ثبت رکورد زمان انتقال پست سیار برق ۱۳۲ کیلو ولت بین شمال و جنوب استان کرمان

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای جنوب استان کرمان گفت: در پی خارج شدن شبکه برق سرجاز جیرفت و قطع برق ۶ هزار خانوار در این منطقه، پست سیار برق که وارد حوزه سرزمینی جیرفت شده بود به ایستگاه سرجاز رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس مهدوی نیا گفت: با همکاری نیروهای پلیس راه و راهداری شهرستان جیرفت محموله ترافیکی ۶۰ تنی پست برق سیار ۱۳۲ کیلو ولت با پیمایش ۳۵۰کیلومتر از مبدا شهرستان رفسنجان با سلامت از تونل های ۱۲ گانه جیرفت عبور و به محل نصب رسید، که بلافاصله با اقدامات فنی، کار نصب و راه اندازی آن اغاز شده است.

وی بیانکرد: در فاصله زمانی نصب ،تست و راه اندازی این پست، همکاری مردم در خاموش کردن وسائل برقی مازاد به ویژه کولرهای گازی می تواند تمرکز نیروهای عملیاتی را بر نصب و وارد مدار کردن این پست را افزایش دهد.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان از مردم، کشاورزان و صنایع شهرستان جیرفت به واسطه همکاری در کاهش مصرف برق ظرف ۲۴ ساعت گذشته تشکر و قدردانی کرد.

مهدوی نیا همچنین همت جانانه مردم جیرفت در این وضعیت را شایسته تقدیر دانست و گفت: بصورت تقریبی اگر ۱۰ هزار کولرگازی مازاد بر مصرف در این فاصله زمانی خاموش گردد و بار شبکه را کاهش دهد، همکاران بنده در اداره برق جیرفت می توانند با خیالی آسوده تر اقدامات فنی موثری را برای وارد مدار کردن پست سرجاز انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha