تشییع باشکوه پیکر شهید راه امنیت بر دستان مردم دیار کریمان

صبح امروز با حضور پر شور مردم و مسئولین پیکر پاک شهید برزگرپور از حسینیه ثارالله تا گلزار شهدای شهر کرمان در جوار مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر دوش اهالی دیار کریمان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مردم دیار کریمان صبح امروز مورخ ۵ مرداد ماه، پس از وداع و اقامه نماز بر پیکر شهید مدافع امنیت این استان، وی را از حسینیه ثارالله تا گلزار شهدای کرمان همراهی و تا جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدرقه کردند.

آیین تشییع شهید برزگرپور زمانی در شهر کرمان برگزار شد، که استاندار کرمان از عصر دیروز در مناطق جنوب استان و درگیر در سیلاب حضور داشت، اما معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نیز معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری، رییس کل دادگستری، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، فرماندار، خانواده و همرزمان این شهید بزرگوار و جمعی از ملت شهیدپرور کرمان در حسینه ثارالله همه آمده بودند تا پیکر این شهید گرانقدر را همراهی کنند.

تشییع باشکوه پیکر شهید راه امنیت بر دستان مردم دیار کریمان

 'علی برزگرپور' شامگاه دوشنبه ۴ مرداد ماه در درگیری با اشرار مسلح در جاده «کرمان – بم» به درجه رفیع شهادت نائل آمد. طی این عملیات و با تعقیب و مراقبت ماموران انتظامی استان، بیش از ۶۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ۶ شرور نیز به هلاکت رسیدند.

 

وی که به گفته همرزمانش ساعاتی قبل از آغاز عملیات درگیری با اشرار مسلح، خبر شهادت خود را به یکی از همرزمانش می‌ دهد، یکی از پرسنل خدوم و جان برکف نیروی انتظامی کرمان بود که امروز با بدرقه هم شهری‌های ولایی خود عازم دیاری دیگر شد، تا آنچه را اینجا برای خود کاشته آنجا برداشت کند.

شایان ذکر است؛ در این مراسم پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز قرائت شد و این شهید بزرگوار پس از سال ها خدمت صادقانه در راه امنیت و دفاع از میهن در جوار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha