تخصیص اعتبارات به منظور ایجاد سیل بند، از سوی دولت خواهد بود

استاندار کرمان با بیان اینکه مصوبات ستاد بحران در حال پیگیری است، گفت: تصمیم تخصیص اعتبار به منظور ایجاد سیل بند از سوی دولت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز ۵ مرداد در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار جنوب، با اشاره به شدت بارندگی‌ های اخیر گفت: در پی پیش بینی ورود سامانه بارشی قوی به استان، تمهیداتی در شهرستان‌ ها صورت پذیرفت و در این راستا مسیل ها و پل ها بازبینی شدند.


وی با تاکید بر حضور میدانی در منطقه به منظور درک مشکلات و گرفتاری‌ های مردم، افزود: سیل‌ ها یک مزیت داشته و آن این است که دیگر خانه سازی در اطراف مسیل ها صورت نمی‌گیرد، لذا از آنجا که مسیرها طولانی است باید شهرداری و راهداری با کمک هم در مواقع سیل مراقبت کرده و کارها تقسیم شود.


استاندار کرمان با بیان اینکه مصوبات ستاد بحران در حال پیگیری است، اظهار داشت: تصمیم تخصیص اعتبار به منظور ایجاد سیل بند از سوی دولت خواهد بود و مشاوران تا آنجایی که توانستند کار را پیش برده و گزارشات خود را ارائه دادند، اما حجم عملیات زیاد است و نیاز به زمان بیشتری دارد.

فداکار تصریح کرد: سعی می‌ کنیم شرکت های بزرگی صنعتی و معدنی مانند مس سرچشمه را در بحث اعتبارات ضروری و تهیه تجهیزات پای کار آورده و موضوع اعتبار بحران تا هفته آینده حل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha