اجرای پویش ملی اطعام و احسان حسینی در کرمان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از آغاز پویش اطعام و احسان حسینی با شروع ماه محرم، همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد گفت: در پویش اطعام و احسان حسینی استان کرمان در ماه‌ های محرم و صفر امسال، همانند سال‌ های گذشته علاوه بر توزیع غذای گرم و بسته‌ های معیشتی بین نیازمندان، جذب حامی برای ایتام نیز به‌ طور ویژه در دستور کار است.

وی افزود این طرح از جمله برنامه‌ هایی است که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام، انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین(ع) از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر اجرا می‌ شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: درگاه‌ های اینترنتی و کدهای دستوری برای جذب مشارکت خیران راه‌ اندازی شده است تا با جمع‌ آوری کمک‌ های مردمی و پشتیبانی هیئت‌ های مذهبی، مراکز نیکوکاری و گروه‌ های مردمی، کمک به نیازمندان در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) انجام شود.

عسکری نژاد تصریح کرد: خیران  و نیکوکاران می‌ توانند نذورات و کمک‌ های نقدی خود را از طریق کدهای دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و شماره‌ حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ نزد بانک تجارت واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: در قالب پویش ملی اطعام و احسان حسینی(ع) در محرم و صفر پارسال، بیش از یک میلیون وعده‌ غذای گرم و ۲۵۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌ های نیازمند در استان کرمان توزیع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha