۹۷ درصد اوراق قضایی دادگستری راور به‌ صورت الکترونیکی ابلاغ می‌ شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه بازدید از شعب قضایی شهرستان راور، گفت: ۹۷ درصد اوراق قضایی در دادگستری شهرستان راور بصورت الکترونیکی ابلاغ می‌ شود، که از آمار متوسط کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام ابراهیم حمیدی به همراه جمعی از معاونین از شعب قضایی شهرستان راور بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ ها و کمبودها و مشکلات قرار گرفت و به بررسی درخواست‌ های کارکنان اداری و قضایی این حوزه قضایی پرداخت.

وی در جریان این بازدید با ابراز رضایت از عملکرد حوزه قضایی راور با بیان اینکه ۹۷ درصد اوراق قضایی در دادگستری شهرستان راور به‌ صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود، اظهار داشت: این آمار از آمار متوسط کشوری بالاتر است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه بر اساس آمار موجود در چهار ماهه ابتدای سال جاری ۳ هزار و ۹۲ پرونده به حوزه قضایی شهرستان راور وارد شده است، افزود: از این تعداد تاکنون به ۳ هزار و ۱۷۶ پرونده رسیدگی شده است.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه نرخ رسیدگی ۴ ماهه در حوزه قضایی شهرستان راور ۱۰۲.۷۲ درصد بوده، تاکید کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ ها در این شهرستان ۵۳ روز است.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌ های بی شائبه قضات و کارکنان این حوزه قضایی، بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌ های موجود در شعب تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ در این نشست آمار عملکرد شعب دادگستری راور شامل نرخ رسیدگی، سطح نگاهداشت پرونده، موجودی شعب، پرونده‌ های زندانی دار و آمار اجرای احکام دادگاه مورد بررسی قرار گرفت./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha