خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را بر ملا می کند

رئیس جمهور در حاشیه سفر خود به استان کرمان، شامگاه امروز در جمع مردم کرمان، گفت: خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن برای بشریت را بر ملا می کند و نقاب را از چهره نفاق بر می دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز پنج‌ شنبه ۲۰ مرداد در محل مصلای امام علی(ع) شهر کرمان و در جمع مردم کرمان، اظهار داشت: در ایام محرم و عزای اباعبدالله‌ الحسین(ع) توفیقی است که در جمع مردم متدین، عاشورایی، مخلص و شهیدپرور استان کرمان و شهر کرمان باشیم.

وی در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان در محل مصلای کرمان اظهار کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی در تداوم مکتب رهبری و در تداوم مکتب ثارالله است. امروز خون مطهر حاج قاسم سلیمانی نقاب را از چهره نفاق کنار می‌ زند و چهره جاهلیت مدرن را بر بشریت برملا می‎کند.

رئیس جمهور کرمان را مهد دلیران، کریمان، فقیهان و حکیمان خواند و گفت: با وجود تلاش ها شاهد برخی محرومیت ها در کرمان هستیم، که با مشارکت مردم و گروه های جهادی بویژه جوانان مجاهد طی کمک و حمایت دولت از چهره زیبای استان فقر و محرومیت زدوده شود.

آیت الله رئیسی ادامه داد: در برخی دولت ها حواشی پیش آمده است و ما بنا داریم به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دولت را گرفتار حواشی نکنیم.


وی با ادای احترام به همه شهدا به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی افزود: رهبری عزیزمان در شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمودند که ایشان یک مکتب بود و نباید راه و هدف او گم شود و یا فقط به عنوان یک شخص و فرمانده، دیپلیمات یا شخصیت برجسته نظامی مورد تکریم و احترام باشد.


رئیس جمهور ابراز داشت: شهید سلیمانی یک مکتب را همراه دارد که در تداوم مکتب رهبری و امام راحل است و این مکتب‌ ها در تداوم مکتب«ثارلله» و تبیین کننده خط سرخ شهادت، ایثار، ایستادگی در راه خدا و مقاومت در راه هدف است.


وی تصریح کرد: همچنان که خدا تضمین کرده ثارالله و خون علی اصغر و ... تا زمین و زمان هست و منشأ آثار و برکات باشد؛ تردید نداریم خون ۶ هزار و ۵۰۰ شهید کرمان و خون مطهر حاج قاسم همواره در ایران اسلامی و جهان اسلام منشأ آثار و برکات خواهد بود و خون حاج قاسم سلیمانی آنقدر برکت دارد که مجاهدان بسیاری را در مسیر حق به پایمردی و مقاومت دعوت می‌کند.

رئیس جمهور عنوان کرد: خون مطهر شهدا از عالم جهل‌ زدایی می‌کند، همچنان که خون اباعبدالله(ع) جهل‌ زدایی کرد و امروز خون مطهر حاج قاسم چهره جاهلیت مدرن را بر بشریت برملا و نقاب را از چهره نفاق کنار می‌ زند.

آیت‌ الله رئیسی گفت: شهیدان در هر کوی و برزن برای ما سخن و پیام و فریاد دارند که اینها را برای حفظ ارزش‌ های انقلاب اسلامی، تاکید بر فرهنگ پربار انقلاب اسلامی، برای توجه به امر خوبی‌ ها و نهی از زشتی‌ ها و برای ادامه راه شهیدان باید شنید.


وی خاطر نشان کرد: هیچ زمان مکتب شهید سلیمانی در کشور ما و جهان اسلام نباید کمرنگ شود. مکتب حاج قاسم، مکتبی نجات بخش است که پیام مقاومت و ایستادگی دارد. مکتب رشادت و شهامت و شجاعت و اجرای عدالت است. پیام مکتب حاج قاسم پیام اجرای عدالت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha