مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج از پروژه مهر به عنوان مهمترین برنامه در آموزش و پرورش نام برد و بر تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش جهت بازگشایی پر شور و نشاط مدارس در استان تاکید کرد.

وی افزود: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا در قالب پروژه مهر اندیشیده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی است و ما هم باید در راستای تحقق جهاد تبیین این دستاوردها را تبلیغ و به اطلاع مردم برسانیم.

رضایی با بیان اینکه بازگشایی مدارس مهمترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور است بر اجرای پروژه مهر در شهرستان ها و مناطق استان تا اول مهر تاکید و تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات توجه به مسائل بهداشتی در مدارس، از مهمترین برنامه های پروژه مهر است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ادارات آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۸ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه های پرسنلی می شود، ساماندهی نیروی انسانی مهمترین ساماندهی در آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم به صورت مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط مستقیم هستند، بر توجه ویژه مسئولان و نهاد های دولتی و غیر دولتی به نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

رضایی با تاکید بر همکاری فرمانداری، بخشداری و دهیاری ها جهت شناسایی افراد بی سواد،بیان کرد: ریشه کنی بی سوادی نیازمند عزم ملی و تلاش در راستای انسداد مبادی بی سوادی است‌.

وی از برگزاری کلاس های تثبیت یادگیری جبران افت تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه در استان نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha