عزت شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان زرند، گفت: عزت شهدا برای همیشه درتاریخ ماندگار است و آنانعزت و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز، گفت: نماز شهدا مهمترین امتیاز شهدا بود که با خلوص نیت و حضور قلب می خواندند و به خدای خود متوسل می شدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دانش آموز شهید علی عرب( ققنوس دفاع مقدس) و شهید شاخص دانش آموزی کشور افزود: امتیازی بالاتر از این نیست که همچون شهید علی عرب جهت جلوگیری از لو رفتن عملیات چفیه خود را در دهان بگذاری و زنده زنده بسوزی.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، با بیان اینکه عزت شهدا برای همیشه تاریخ ماندگار است خاطر نشان کرد: شهدا با ارزش ترین دارایی خود یعنی جانشان را دادند و عزت و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

رضا رضایی، پرورش را لازمه تربیت نسلی متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران دانست و تلفیق فعالیت های آموزشی و پرورشی را لازمه تحقق این مهم دانست.

شایان ذکر است؛ یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان زرند با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و حضور پر شور مردم در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha