اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل طرح های آموزشی استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آئین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه شش کلاسه خیّر ساز در روستای سلمانیه از توابع شهرستان قلعه گنج گفت: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل طرح های آموزشی استان در سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز از مدرسه سازی به عنوان مهمترین کار خیر نام برد و گفت: هزینه ساخت بیش از ۵۰ درصد مدارس در حال احداث استان توسط خیرین پرداخت می شود.

وی به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل طرح های آموزشی استان در سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور اختصاص یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار کرد: تکمیل طرح های آموزشی نیمه تمام آموزشی خیّر ساز تا پایان سال تحصیلی جاری اولویت اصلی آموزش و پرورش استان است.

رضایی با بیان اینکه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی مهم ترین راهبرد ما در آموزش و پرورش استان است، گفت: تفاوتی بین دانش آموزان مرکز و دور دسترین نقطه استان وجود ندارد و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را در نقاط مختلف استان با جدیت دنبال می کنیم.

شایان ذکر است؛ کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه خیّر ساز فاطمه اوجیان در روستای سلمانیه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۵۰ متر مربع به زمین زده شد.

هزینه ساخت این مدرسه خیّر ساز بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون می باشد، که توسط خانواده خیّر فاطمه اوجیان پرداخت خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha