استفاده از ظرفیت های سازمان تامین اجتماعی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم

استاندار کرمان در دیدار با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، موسسات وابسته به تامین اجتماعی و توسعه آنان را مهم خواند و گفت: می‌ توان از ظرفیت‌ های این موسسات در راستای خدمت رسانی بیشتر به نفع استان و مردم استفاده بهینه کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد مهدی فداکار عصر امروز سوم شهریور ماه در دومین روز از هفته دولت، در دیدار با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، گفت: نقش تامین اجتماعی در جامعه بسیار تأثیر گذار بوده، به طوری که نیمی از جامعه درگیر آن است و در تمامی حوزه های اقتصادی، درمان و بخصوص خدمات اجتماعی نقش پررنگی دارد.

وی افزود: این سازمان باید به رسالت خود به خوبی عمل کند و در راستای رفاه و آرامش و ایجاد بستر مناسب برای مردم، اقدامات عملی انجام دهد.

استاندار کرمان، موسسات وابسته به تامین اجتماعی و توسعه آنان را مهم خواند و افزود: می‌ توان از ظرفیت‌ های این موسسات در راستای خدمت رسانی بیشتر به نفع استان کرمان و مردم آن استفاده بهینه کرد.

فداکار با اشاره به اینکه در شرق استان مشکلات زیادی در حوزه تامین اجتماعی وجود دارد، عنوان کرد: هر چه سرمایه گذاری در معادن و تامین اجتماعی در شرق استان گسترش بیشتری پیدا کند، قطعا فشار کمتری متوجه استان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: لذا باید در بخش معادن و تامین اجتماعی از ظرفیت‌ های این منطقه به نفع آنها استفاده کرد و کارها و پروژه‌ های بزرگی را اجرا کرد که با کمک و تجربه مدیران تامین اجتماعی می‌ توان به هدف نزدیک شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha