کلنگ ساخت یک مدرسه‌ خیّر ساز در سیرجان به زمین زده شد

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه سفر به شهرستان سیرجان گفت: این مدرسه شش کلاسه به همت خیّر مدرسه‌ ساز محمد پورکیانی در دهیادگار سیرجان ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، رضا هدایتی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این مدرسه به همّت خیّر مدرسه‌ ساز محمد پور کیانی شامل ۶ کلاس درس با ۴۹۰ مترمربع مساحت در بخش دهیادگار سیرجان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه از نیت خیّر بزرگوار که بنای این مدرسه‌ ۶ کلاسه را گذاشتند تشکر می‌ کنم، افزود: این مدرسه که به نام عباس ابن علی است، ان‌ شاء الله به صورت تمام خیّری در سیرجان ساخته خواهد شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان تصریح کرد: زیر بنای این مدرسه‌ ۶ کلاسه ۴۹۷ مترمربع است و به صورت اسکلت‌ بتنی احداث خواهد شد، همچنین هزینه‌ آن نیز با احتساب محوطه‌ سازی و حصارکشی، حدود ۶ میلیارد تومان خواهد شد.

هدایتی خاطر نشان کرد: مجموعه‌ نوسازی مدارس در تمامی مباحث نظارت پروژه، نقشه و هر بحث فنّی که در طول ساخت پروژه نیاز باشد، آماده‌ خدمت‌ رسانی است.

شایان ذکر است؛ در دومین روز از هفته‌ دولت، آیین کلنگ‌ زنی مدرسه عباس‌ بن‌ علی علیه‌السلام با حضور رضا هدایتی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، جمعی از مسئولان و خیّر مدرسه‌ ساز در دهیادگار سیرجان به زمین زده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha