نیروهای سپاه نقش موثری در بحران ها و شرایط سخت جامعه دارند

استاندار کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان که بمناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: نیروهای سپاه، مردانی همیشه حاضر در صحنه هستند و نقش موثری را در شرایط بحران، اقتصادی، سازندگی، دفاعی، نظامی، امنیتی و سیاسی ایفا می کنند.

دکتر محمد مهدی فداکار در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان به مناسبت هفته دولت، با اشاره به رشادت های شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: اصل مسئولیت جامعه اسلامی خدمت به مردم است و شهیدان رجایی و باهنر با وجود دوران مسئولیت کوتاهی که در دولت داشتند، ولی کار بزرگی را از خود بجای گذاشتند و شیوه عملی را تعریف کرده که بعد از ۴۱ سال همچنان الگوی عمل است.


وی افزود: نیروهای سپاه، مردانی همیشه حاضر در صحنه هستند و نقش موثری را در شرایط بحران، اقتصادی، سازندگی، دفاعی، نظامی، امنیتی و سیاسی ایفا می کنند.


استاندار کرمان به بارش‌ های سیل‌ آسای اخیر و حضور نیروهای سپاه در امداد رسانی به سیل‌ زدگان در استان کرمان اشاره کرد و گفت: تفکر انقلابی در نیروهای سپاه جریان دارد و در جریان سیل اخیر مجموعه سپاه کمک حال اجرایی دولت بودند.


فداکار در ادامه افزود: شب‌ ها و روزهای سختی را در سیل داشتیم، که با کمک نیروهای بسیج و سپاه انتقال سیل‌ زدگان به مناطق امن به خوبی صورت گرفت و این نیروها با تمام قوا و تجهیزات کمک‌ رسانی کردند و این کار بزرگی است که هرکسی عهده دار این مسئولیت‌ ها در شرایط سخت و بحرانی نمی شود.


وی با تاکید بر اینکه مردم شایسته خدمت هستند، اظهار داشت: وظیفه خود می‌ دانیم هر کجا مردم به کمکی نیاز داشته باشند و یا آسیبی آن‌ ها را تهدید کند، در کنار آن‌ ها باشیم و امیدواریم این همکاری برای خدمت به مردم پایدار بماند و با تمام امکانات و نیروها برای کمک و خدمت به مردم که خط قرمز ما هستند، استفاده کنیم.

شهیدان رجایی و باهنر، الگویی برای دولتمردان


سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان جمهوری اسلامی و استان گفت: امیدوارم بتوانیم پیرو راه شهدای هفته دولت بخصوص شهیدان رجایی و باهنر چه درسبک مدیریت و چه در سبک زندگی، باشیم.


نظری در ادامه افزود: هفته دولت هفته ای است که یادآور منش، حرکت و رفتار دولتمردانی است که برای ما الگو بوده اند، مخصوصا این دو شهید بزرگوار که در آن دوران خاص، اوج کار جهادی و انقلابی مدنظرشان بود و کارشان برای همه دولت‌ها الگویی شد که بعضی از دولت‌ ها سرمشق خود قرار دادند و بعضی از نیز متاسفانه از آن فاصله گرفتند.


فرمانده سپاه ثارالله استان با تاکید بر اینکه سپاه به عنوان نهادی است که در همه عرصه ها و بحران‌ ها در کنار همه دولت‌ ها بوده و هست، بیان کرد: سپاه همواره بحث خدمت رسانی به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب را مد نظر خود قرار داده و حداکثر تلاش و همکاری با تمام دولت‌ها را داشته و امروز هم با دولت انقلابی که در همین مدت کوتاه کارهای بزرگی برخلاف سیاه نمایی های دشمن انجام داده؛ همکاری‌ های لازم را داشته است.


نظری با اشاره به فعالیت‌ های استاندار و کار جهادی که همراه معاونین در بحث‌های امنیتی و بحران‌ ها داشتند، تصریح کرد: همین یک محک و تستی است که«مردم یاری» و«مردم یاوری» شما را نشان داد و امیدواریم که در کنار شما بتوانیم کارهای خوبی داشته باشیم.


وی با اشاره بر آبرسانی به ۴۰۰ روستای استان در زمان سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان عنوان کرد: سعی کرده‌ ایم که سپاه مامن و پناهگاهی برای مردم باشد، خدمات اجتماعی، آبرسانی شرب و کشاورزی، محرومیت‌ زدایی و حاشیه‌ شهر و آسیب‌ های اجتماعی از برنامه‌ هایی است که وظیفه می‌ دانیم در کنار وظایف اصلی خود انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha