دریافت اطلاعات مسیر برگشت زائران اربعین از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، گفت: لازم است زائران اربعین هنگام بازگشت از عتبات با استفاده از سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ همه اطلاعات مسیر بازگشت خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان عراقی زاده، گفت: زائران اربعین حسینی جهت جلوگیری از معطل ماندن در مرزها و تسریع خدمت رسانی اداره کل راهداری، می توانند هنگام برگشت از زیارت عتبات عالیات با استفاده از سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ همه اطلاعات در خصوص مسیر بازگشت را دریافت کنند. سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ برای تعیین مرز زائران و برنامه ریزی بهتر برای برگشت آن‌ ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امتیازات خوبی به رانندگانی که سفرهایی به مرزهای اربعین دارند، تعلق می گیرد و براساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، لاستیک، تسهیلات و بخشش جرایم به این رانندگان اختصاص می یابد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به اینکه تخفیف هایی در بخش هزینه اعزام، به موکب های استان کرمان داده شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه در بخش حمل و نقل بار نزدیک به ۱۶۰ دستگاه را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مرزهای ششگانه کشور عراق اعزام کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha