ارتش جزء لاینفک دفاع مقدس است

استاندار کرمان، در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای نزاجا، گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت ایران بود و ارتش جمهوری اسلامی ایران بخش لاینفک این دوره محسوب می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمدمهدی فداکار صبح امروز ۴ مهر ماه در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین استان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای نزاجا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت ایران بود و ارتش جمهوری اسلامی ایران بخش لاینفک این دوره محسوب می‌ شود.

وی ادامه داد: یادآوری آن ایام پرخیر و برکت و البته سخت، ما را برای ادامه راه مصمم‌ می‌ کند, دفاع بسیجیان و رزمندگان ما غریبانه و سخت بود.

استاندار کرمان، افزود: نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی چه در درگیری های داخلی و بحث‌ های قومیتی، و چه در دفاع مقدس، فتنه‌ ها و حوادث و بلایای طبیعی همواره در خط مقدم بودند.

فداکار، بیان کرد: رزمندگان در دفاع از میهن، با اخلاص و نگاه ادای دین و اطاعت از ولی امر زمان حضور یافتند که مثمرثمر شد.

وی اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی همه دنیا با همت خود به جنگ ایران آمدند و در نهایت موفق نشده و به اهداف خود نرسیدند.

استاندار کرمان، خاطرنشان کرد: اخلاص، ایمان و تقوا همه کمک می‌ کرد که دست خداوند بالای سر بسیجیان باشد و بر همه سختی‌ ها فائق آیند.

فداکار؛ از نقش پررنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی و دفاع از خاک کشور نام برد و گفت: بخش بزرگی از دفاع به عهده ارتش بود، روزهایی که بسیج و سپاه شکل نگرفته بودند، بار بیشتری بر دوش ارتش قرار داشت و حلال مشکلات جنگ شد.

وی با بیان اینکه ارتش فرزند ملت و سپر ملت در حوادث است، ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی همچنان مقتدر برای دفاع از تمامیت ارضی کشور حضور دارد.

استاندار کرمان، بازخوانی ایام جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مراسم روز ۳۱ شهریور و رژه نیروهای مسلح به شایستگی و به دور از هرگونه حاشیه برگزار شد و جای تقدیر دارد.

فداکار ابراز داشت: دفاع همچنان باقی است و ادامه دارد. نگاه تکلیف‌ مدارانه ملت ایران، اتفاقی را رقم زد که در دنیا سربلند شدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha