تدوین طرح اولیه سند گردشگری مقاومت در استان کرمان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ با اشاره به تدوین طرح اولیه سند گردشگری مقاومت در استان، گفت: این سند یک راهبرد عملیاتی برای توسعه گردشگری منطقه خواهد بود که براساس آن سایر بخش های مرتبط با صنعت گردشگری نیز تقویت می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی با بیان اینکه طرح اولیه سند راهبردی گردشگری مقاومت در استان آماده شده است، تصریح کرد: در سفر مرداد ماه رئیس جمهور به استان کرمان، آیت الله رئیسی بر تهیه این سند تاکید کردند و این موضوع از طریق اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران نیز در دست پیگیری است.

وی با بیان این مطالب، در ادامه افزود: این سند یک راهبرد عملیاتی برای توسعه گردشگری منطقه خواهد بود، که براساس آن سایر بخش های مرتبط با صنعت گردشگری نیز تقویت می شود و امیدواریم با تامین منابع اعتباری اجرای برنامه ها و اهداف مورد نظر که در سند جامع گردشگری مقاومت دیده شده، به مرحله اجرا برسد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، تصریح کرد: سند گردشگری مقاومت مسیرهای زیارتی مختلفی برای زائران سردار شهید حاح قاسم سلیمانی تعریف می کند، که یکی از این مسیرها زادگاه سردار دلها در روستای قنات ملک شهرستان رابر است.

فعالی ادامه داد: با اجرای سند گردشگری مقاومت روستای قنات ملک به لحاظ زیرساختی و تاسیسات گردشگری شاهد تحولات بسیاری خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای کرمان نیز خاطر نشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان طرح ساماندهی را نظارت و بررسی می کند و در قالب مجتمع های رفاهی و خدماتی برای اجرای این طرح مشارکت خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha