تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هلال‌احمر براساس اقدامات نظام‌مند و شفاف مالی

رئیس جمعیت هلال‌احمر با حضور در شرکت سرمایه‌گذاری هلال ایران بر رویه مثبت اقدامات اخیر این شرکت تاکید کرد و گفت: تبدیل به احسن کردن پروژه‌ها باید در اولویت این مجموعه قرار بگیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ روز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱، رئیس جمعیت و هیأت همراه به منظور بررسی روند فعالیت‌های این شرکت و زیرمجموعه‌های آن، از این مجموعه بازدید کردند.

دکتر پیرحسین کولیوند با بیان اینکه طبق گزارش ارائه شده از سوی مدیران شرکت سرمایه‌گذاری، اخیرا اتفاقات خوبی در این مجموعه رخ داده است گفت: اصلاح روش‌ها و الگوها اقدام بسیار خوبی بوده که در هلدینگ انجام و منجر به نتایج خوبی شده است.

وی با تاکید بر اینکه “تبدیل به احسن کردن پروژه‌ها باید اولویت شرکت سرمایه گذاری باشد” اظهار کرد: با توجه به بهبود وضعیت اقتصادی جمعیت هلال‌احمر، پیش بینی می‌شود شرکت سرمایه گذاری هم می‌تواند با تعیین راهبردهای خوب و موثر، پروژه‌هایی نظیر طالقانی را که قطعا منشا خیر در جمعیت است، با کمترین زمان تبدیل به احسن کند، براین اساس تامین منابع یکی از راهکارهای مناسب برای این موضوع خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین با تاکید بر بهره‌مندی این شرکت از منابع داخلی جمعیت چه در حوزه نیروی انسانی چه دیگر موارد بیان کرد: استفاده از نیروهای حرفه‌ای به صورت داوطلبانه و سایر ظرفیت‌ها می‌تواند به بهره‌وری مثبت این مجموعه کمک شایانی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در جمعیت به دنبال چابک‌تر کردن ساختار هستیم نه بزرگ‌تر کردن آن تاکید کرد: این رویه باید در مجموعه هلدینگ هم اجرایی شود؛ بنابراین استفاده از ظرفیت های داخلی جمعیت برای انجام اقدامات موثر برای اتمام و به ثمر رسیدن پروژه ها بسیار کمک کننده خواهد بود.

دکتر کولیوند با تاکید بر داشتن نگاه مستندسازی و دقیق برای انجام اقدامات در هلدینگ و اهمیت بالای شفاف‌سازی مسائل مالی بیان کرد: شفاف‌سازی از تولید فساد جلوگیری می‌کند، براین اساس ارزش‌گذاری و نظام‌مند کردن فعالیت‌ها در کنار شفاف‌سازی نظام مالی هلدینگ اهمیت بالایی دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه مولدسازی کردن منابع داخلی جمعیت ما را از دولت بی‌نیاز می‌کند، اظهار کرد: افزایش تولید در پروژه های اقتصادی منجر به سودآوری و درآمدزایی می شود؛ به همین دلیل این درآمدزایی می‌تواند مشکلات جمعیت را در بسیاری موارد از جمله پرداخت حقوق کارکنان و امدادگران نیز مرتفع کند.

وی در پایان با اشاره به آغاز فعالیت معاونت اقتصادی جمعیت بیان کرد: معاونت اقتصادی با همت نیروهای ارشد جمعیت و راهکارهای بهینه شکل گرفته که قطع به یقین آینده خوبی را هم برای جمعیت رقم خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha