خدمات اعضای داوطلب هلال‌احمر در اربعین حسینی ستودنی بود

نماینده مردم کرمانشاه گفت: خدمات اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر باعث شد در ارزیابی های انجام شده توسط وزارت کشور مرز خسروی به عنوان مرزی ایمن از لحاظ تردد معرفی شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ شهریار حیدری، نماینده مردم شهرستان‌های گیلان‌غرب، سرپل‌ذهاب و قصر شیرین در مراسم تجلیل از فعالین اربعین حسینی که در کرمانشاه برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه مرز خسروی و مردم استان برای اولین بار با این حجم از مسافران رو به رو شدند. باز شدن مرز خسروی یک امر بسیار مهم بود و قدردان همه کسانی که در این راستا تلاش کرده اند هستیم.

حیدری با تقدیر از زحمات اعضای داوطلب و پرسنل هلال احمر که موجب سهولت در تردد زوار اربعین حسینی شدند، افزود: یکی از ارکان اساسی در بحث خدمت رسانی روان به زوار در استان، جمعیت هلال احمر بود که با همت و تلاش خود اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

وی اظهار کرد: خدمات ارائه شده توسط همه دستگاه‌های اجرایی بخصوص اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر باعث شد در ارزیابی های انجام شده توسط وزارت کشور مرز خسروی به عنوان مرزی روان از لحاظ تردد معرفی شود که به نوبه خود قدردان این زحمات هستیم.

وی به بیمه امدادگران هلال احمر اشاره و تصریح کرد: با تعامل خوبی که بین مجلس و جمعیت هلال احمر و در راس آن دکتر کولیوند به عنوان رییس جمعیت به وجود آمد، هم موضوع پرداخت حق بیمه امدادگران و هم حق مناطق جنگی کارکنان پیگیری و به تصویب رسید.

در ادامه مراسم تجلیل از فعالین اربعین حسینی در مرز خسروی محمد حیدری فرماندار شهرستان قصرشیرین با تقدیر از تلاشهای شبانه روزی اعضای داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر استان به چگونگی بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار اربعین در سال جاری اشاره کرد و گفت: این اقدام به همت استاندار و نماینده مردم حوزه انتخابیه اتفاق افتاد که شایسته تقدیر است.

فرماندار قصرشیرین به تلاش همه دستگاه‌های خدمت رسان در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی اشاره کرد و افزود: در اربعین امسال کار بزرگی اتفاق افتاد، بخش بزرگی از این عملیات بر دوش اعضای داوطلب و نجاتگران جمعیت هلال احمر بود که از زحمات همه آنها تقدیر می‌کنیم.

حیدری بر اهمیت تداوم این خدمات تاکید کرد و اظهار کرد: مرز خسروی یک مرز بین‌المللی و مهم است. بر این اساس هم اکنون تردد زائران کربلای معلی در این مرز در حال انجام بوده و به شکلی ایمن تداوم خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha