مبارزه با قاچاق سوخت نباید منجر به تضییع حقوق مردم شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: معتقدیم مبارزه با قاچاق سوخت باید با جدیت دنبال شود و در این رابطه حقوق مردم نیز باید استیفا گردد و تضییع نشود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در جمع اصحاب رسانه شهرستان کهنوج، گفت: در مرکز استان موضوع قاچاق سوخت در کهنوج را بررسی کرده و اگر مزاحمت هایی برای مردم ایجاد شده است، برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: برای مقابله با قاچاق سوخت نباید سیاست هایی را اعمال کنیم که برای مردم بومی منطقه مزاحمت هایی ایجاد شود؛ زیرا مردم این مناطق مانند همه مناطق دیگر حقوقی دارند و باید از سهمیه سوخت که دولت برای همگان در نظر گرفته، استفاده کنند. معتقدیم مبارزه با قاچاق سوخت باید با جدیت دنبال شود و در این رابطه حقوق مردم نیز باید استیفا گردد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: شهرستان کهنوج ظرفیت های بسیار خوبی دارد و معتقدم اگر این ظرفیت ها به فعلیت برسد، همه مسئولان برای بروز رسانی و استفاده از این ظرفیت ها باید تلاش کنند، بسیاری از مشکلات مردم در حوزه های اقتصادی و سایر حوزه ها قابل حل است و دستگاه قضایی در کنار مسئولان است تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به وجود گلایه مندی هایی در حوزه سوخت در شهرستان کهنوج، اظهار کرد: موضوع قاچاق سوخت بسیار مهم است و باید زمینه هایی که منجر به از دست رفتن این سرمایه های ملی می شود را از بین برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha