سفر وزیر میراث فرهنگی به دیار کریمان

مهندس سید عزت الله ضرغامی صبح امروز شنبه ۷ آبان ماه با استقبال استاندار کرمان و سایر مسئولین وارد کرمان شد و پس از آن جهت ادای احترام به سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به گلزار شهدای کرمان رفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان و به نقل از وزارت میراث فرهنگی، سید عزت‌ الله ضرغامی به منظور بازدید از طرح های میراث‌ فرهنگی و گردشگری و افتتاح هتل کاروانیکا واقع در کارونسرای وکیل به کرمان سفر کرد.

وی صبح امروز ۷ آبان ماه با استقبال محمد مهدی فداکار استاندار، محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور و دیگر مدیران استانی وارد این شهر شد.

وزیر میراث فرهنگی، در این سفر یک روزه قرار است از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی کشوری کارمانیا واقع در ‌محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی کرمان نیز بازدید کند.

شایان ذکر است؛ از جمله دیگر برنامه‌ های سفر یک‌ روزه وزیر گردشگری به کرمان؛ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از طرح گردشگری باغ بیرم‌ آباد، بازدید از طرح پارک آبی، مجموعه گردشگری هنرمند، باغ شاهزاده ماهان، بازدید از موزه طلا و کاروانسرای گنجعلیخان و بازدید از مجموعه گردشگری ابیت( بخش خصوصی) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha