رکورد تولید محتوا و خبر به دامپزشکی استان کرمان تعلق گرفت

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، گفت: این اداره در سال ۱۴۰۰ با تولید ۴۲۸ خبر و عنوان محتوا، رکورد دار تولید خبر و محتوا در بین دستگاه‌ های اجرایی استان شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر امین اسدی، مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس گروه روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور و دبیر هماهنگی ستاد ملی پیشگیری از تب کریمه کنگو سازمان دامپزشکی کشور در نشست با جمعی مدیران دامپزشکی استان کرمان گزارشی از سازمان روابط عمومی کشور ارائه داد و گفت: طی ۸ ماهه گذشته ۷۰ هزار محتوای فضای مجازی در بستر ۸۵۰ میلیون فالور فضای مجازی ارائه شد و ۲۱۵ هزار کلیپ تولید کردیم.

وی افزود: ۱۱۰ نشست خبری در کل کشور برگزار و ۳۱۵ میز خدمت در شهرستان ها اجرا شده است و ۱۴۹ سخنران پیش از خطبه‌ ها انجام شده و بیش از ۲۳۰ حضور دامپزشکی و مدیران در سیما داشتیم.

رئیس گروه روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در ادامه تصریح کرد: عامه مردم باید حساسیت دامپزشکی را بدانند و بدانند امنیت و ایمنی غذایی زیر نظر دامپزشکی است.

اسدی بیان کرد: بهداشت و سلامت زیر نظر دامپزشکی می‌ باشد و یکی از کارهای جهاد دامپزشکی ارائه خدمات رایگان به عشایر در مناطق صعب العبور بود.

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس گروه روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، اظهار کرد: جهاد تبیین وظیفه ملی همه است و نظارت شرعی بالاتر از نظارت بهداشتی بوده و حساسیت این کار را نشان می‌ دهد.

اسدی تصریح کرد: کار روابط عمومی سخت و به نوعی جنگ نرم است و رابطین روابط عمومی در شبکه‌ هایی که ایجاد می کنند، شناسایی شوند.

وی، ایجاد قرارداد جهاد تبیین متشکل از حراست، بسیج، نمایندگی، ولی فقیه و روابط عمومی را از دیگران برنامه‌ های آینده حوزه روابط عمومی عنوان و بیان کرد: گزارش عملکرد ماهیانه به ما کمک می‌ کند تا برنامه‌ های بهتری داشته باشیم.

رئیس گروه روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، ابراز داشت: ایجاد سامانه جامع مردمی(سیام) برای ارائه خدمات مردم و شنیدن صدای مردم و ترویج آموزش‌ های دامپزشکی از دیگر کارهای دامپزشکی کشور می باشد.

جواد نگارستانی مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان نیز، در این نشست گفت: امروز دشمنان تلاش خود را در بحث تحریف به کار برده اند، تا دستاوردهای نظام تحت شعاع این سازگار قرار گیرد و ضرورت جهاد تبیین در این زمان آشکار می‌ شود.

وی با بیان اینکه رهبری پیشگام جهان تبیین هستند و نمونه بارز آن بیانیه گام دوم است، افزود: رهبری در جهاد تبیین ۴ ویژگی فریضه، قطعی بودن، فوری بودن و عینی بودن را مطرح می‌ کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، بیان کرد: روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، چندین سال جزء روابط عمومی برتر کشور و استان بوده است؛ بنابراین از نیروهای خدوم آن قدردانی می‌ کنم.

نگارستانی تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ ما ۴۲۸ خبر و عنوان محتوا تولید کردیم و رکورد دار در بین دستگاه‌ های اجرایی بودیم و تولید ۴۹ کلیپ با مدت زمان ۱۸۰ دقیقه، شرکت در ۴۳ برنامه رادیویی و ۱۳ برنامه زنده تلویزیونی، ارائه سخنرانی در ۱۷ سخنرانی پیش از خطبه‌ های نماز جمعه و ۳۴ میز خدمت از دیگر برنامه‌ های این اداره کل است.

حسین رشیدی، مدیر کل دامپزشکی استان کرمان هم در این نشست، ابراز داشت: همگی با تلاش دسته جمعی بیماری‌ های زیادی را کنترل کرده ایم و در زمینه بهداشت غذایی هم دامپزشکی استان کرمان پیشگام بوده است.

به گفته وی، عملکرد دامپزشکی برای خدمت به مردم خوب ارزیابی می‌ شود و روابط عمومی هم در انعکاس اخبار مجموعه موفق بوده است.

حجت الاسلام رهبری نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان کرمان هم در این نشست گزارشی از وضعیت فرهنگی، اعتقادی و نظارت شرعی در اداره کل دامپزشکی ارائه داد و خاطرنشان کرد: در نظارت شرعی یکی از مشکلات ما بحث حقوق است، که میزان حقوق برای ناظران شرعی در مقابل ناظران بهداشتی کم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha