این روزها قدر شهید سلیمانی را بیشتر می دانیم

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در سفر به استان کرمان، با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: این روزها قدر شهید سلیمانی را بیشتر می دانیم، وقتی می بینیم یک داعشی در محیطی مقدس طفلی را در آغوش مادر نشانه می گیرد و شهید می کند، بهتر می فهیم که اگر مدافعان حرم نبودند این موجودات با ملت ما چه می کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمدرضا نقدی در نشست هم اندیشی اقشار بسیج سپاه ثارالله استان کرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد شهداء به ویژه شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، اظهار کرد: این روزها قدر شهید سلیمانی را بیشتر می دانیم، وقتی می بینیم یک داعشی در محیطی مقدس طفلی را در آغوش مادر نشانه می گیرد و شهید می کند، بهتر می فهیم که اگر مدافعان حرم نبودند، این موجودات با ملت ما چه می کردند.

وی افزود: ولایت فقیه ضد دیکتاتورترین پدیده در حاکمیت است و مانع دیکتاتوری در حکومت شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، گفت: البته امروز بخش اعظم دنیا با مشکلات اقتصادی روبرو هستند و بیش از چهار دهه در تحریم هستیم و ۱۲ سال است با ذربین معاملات و روابط اقتصادی ما را زیر نظر دارند و همه جانبه قفلش می کنند و دهها کشور با هم، هم عهد هستند.

سردار نقدی؛ به مشکلات معیشت و بیکاری در کشور اشاره و اظهار کرد: یک اشکال نیز خودمان ایجاد کرده ایم، این است که مردم و جوانان را در یک فضای تحت مدیریت دشمن رها کرده ایم و در این فضا مدیریت افکار عمومی را دست آمریکا و رژیم صهیونیستی داده ایم؛ متاسفانه به گونه ای عمل کرده ایم که آنها تصمیم می گیرند مردم و جوانان ما چه چیز را ببینند و چه چیزی را نبینند؛ عکس شهید سلیمانی را حذف می کنند و هشتگ شاهچراغ را برمی‌ دارند و صدها صفحه و کانال انقلابی را می بندند و جریان فساد را باز می گذارند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام فشارهای دشمنان طی این ۴۳ سال منحنی مولفه قدرت ایران در هیچ جا افت نکرده و در این چهار دهه منحنی مولفه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی به شدت رو به پایین بوده است

این مقام مسئول افزود: بر این اساس جمهوری اسلامی ایران در شرایط بالاتر از آنها قرار گرفته است و این برای آنها قابل قبول نیست.

سردار نقدی، تصریح کرد: اتفاقاتی که اخیرا در خیابان های ما رخ می دهد، باید ببینیم که محصول کدام یک از واقعیت ها است؛ در حالی که اگر واقعیت مشکلات بیکاری، گرانی، معیشتی عامل اصلی این حرکت ها است طبیعتا باید شعارهای خاص خودش را داشته باشد، در حالی که این گونه نیست و شعارهای که بیانگر این مشکلات واقعی جامعه باشد را مشاهده نمی کنیم.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی را از ما گرفتند و رییس جمهور آمریکا اولتیماتوم داد، اگر جواب بدهید ۵۳ نقطه فرهنگی را می زنیم، در حالی همان زمان پاسداران انقلاب عین الاسد را شخم زدند و آنها هیچ غلطی نکردند و این اقتدار را دنیا دید و سبب شد چین و روسیه بال و پر گرفته و در مقابل امریکا بایستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز آمریکا زورآزمایی می کند یک دولت طرفدار خودش را در عراق رو کار بیاورد در حالی که با شکست مواجه شده است، این واقعیت ها هر روز اتفاق می افتد و مسئله این است حوادثی که پیش آمد ناشی از این بوده که می خواهند پیشرفت بزرگ ملت ایران را متوقف کنند و باید هوشیار بود که آنها هیچ کمکی در بهبود وضع اقتصادی به کشور نمی کنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمنان در حوادث اخیر قرارگاهی از ۳۶ کشور در سنتکام تشکیل داده اند و پول ها، شبکه های جاسوسی و رسانه ها را وسط آورده علیه ملت ایران شلیک کردند، گفت: خوشبختانه ملت مومن ایران اسلامی با صلابت یک جواب نه محکم به آنها دادند و نشان دادند شایسته مدالی هستند که امام راحل در وصیت نامه خود به آنها داد که بالاتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همانند مورچه بیش از میلیون ها انسان را زیر پا خود له می کند و هیچ واکنشی نشان نداد اما در اعتراض به مرگ یک دختر ایرانی بیانیه و موعظه صادر کرد و هشت گذاری کردند و بازیگران پرآوازه خودشان را وارد میدان کردند، گفت:آیا احساسات و عواطف آمریکایی ها اینقدر شدید است که نمی توانند مرگ یک دختر را تحمل کنند؟

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، ابراز داشت: ۲۰ دلیل متقن آوردند که قتلی در کار نبوده است و بدون هیچ سندی و برخلاف تمام اسناد متقن می گویند این دختر را کشته اند.

سردار نقدی، خاطرنشان کرد: براساس گزارش کنگره آمریکا ۴هزار و ۲۳۴ نفر زندانی در زندان های آمریکا در سال گذشته کشته شدند اما آمریکا واکنش نشان نداد.

وی اظهار داشت: عربستان سال گذشته ۳۷ نوجوان را اعدام کرد، که جرمشان پخش اعلامیه علیه رژیم سعودی بود و سال قبل از آن ۸۰ نوجوانان را گردن زدند و هر روز در یمن جنایت می کنند و حالا مدعی حقوق بشر شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اظهار کرد : انقلاب اسلامی دارد با اقتدار به نقطه تقاطع مولفه قدرت می رسد و مقام معظم رهبری فرمودند" هندسه جهانی قدرت در حال تغییر است".

سردار نقدی تصریح کرد: ما در محاصره تبلیغاتی دشمن هستیم و رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند مهم ترین وظیفه شما امروز شکست محاصره تبلیغاتی دشمن است، دشمنان واقعیت را به گونه دیگر جلوه می دهند.

وی ادامه داد: خطای بزرگی کردیم که ملت و جوانان را در دست و بال شبکه های مجازی و شبکه های خارجی گذاشتیم تا افکارشان توسط آنها فریب داده شود و تصویر غلطی از واقعیت را داشته باشند و امروز وظیفه ما روشنگری است و اشتباهی که مرتکب شدیم باید جبران کنیم مدرسه به مدرسه، محله به محله و خانه به خانه باید واقعیت ها گفته شود. ‌

این مقام مسئول ادامه داد: در دهه اول و دوم انقلاب با مخالفانی مواجه بودیم، که چهره های مبارزاتی داشتند و دارای ایدئولوژی بودند و اما در شرایط فعلی کل ایدئولوژی این افراد به یک خط در اینستاگرام بر می گردد.

سردار نقدی گفت: در کجای دنیا اینقدر سعه صدر هست که هشت سال دولتی می آید که تفکرش برخلاف اصول اساسی نظام است اما چون رأی مردم است، تحمل می‌ شود؟ آیا قدرت قضایی و رسانه نداشتیم؟ بدترین رفتارها نسبت اصول اساسی داشت و بدترین نافرمانی ها را کرد این احترام و دیکتاتوری است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه ضددیکتاتورترین پدیده در حاکمیت است و مانع دیکتاتوری در حکومت شده است تصریح کرد: اسلام و ولایت فقیه می گوید تقوا را انتخاب کن و ولایت فقیه می گوید در انتصابات دخالت نکنید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: توطئه دشمنان شکست خورد و تمام شبکه جاسوسی و عناصری که سال ها آموزش داده بودند را به میدان آوردند و ما از لحاظ حقوقی ضعیف عمل کرده اما باید حرکت و روشنگری کنیم و باید با دانش آموزان و دانشجویان گفت و گو کرد.

شایان ذکر است؛ سردار نقدی معان هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نمایشگاه و جشنواره اسوه استانی با حضور پایگاههای مقاومت بسیج استان کرمان بازدید کرد.

همچنین افتتاح دبستان تمام هوشمند ثارالله و نواختن زنگ استکبار ستیزی از دیگر برنامه های سردار نقدی در استان کرمان بود.

این روزها قدر شهید سلیمانی را بیشتر می دانیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha