همکاری با دانش‌بنیان‌ها اولویت شرکت سرمایه‌گذاری هلال است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر در نشست بررسی ارزیابی عملکرد ۶ ماهه شرکت کشت و صنعت با استقبال از اقدامات اخیر این مجموعه، همکاری با شرکت‌های دانش بنیان را به سود کشور دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ مدیران شرکت کشت و صنعت هلال در جلسه‌ای با مدیرعامل و مدیران هلدینگ، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماهه خود را ارائه دادند. در این جلسه، دکتر علی صالحی ضمن تقدیر از عملکرد شرکت کشت و صنعت هلال گفت: خوشبختانه در این مجموعه تدابیر اتخاذ شده برای انجام امور رضایت بخش بوده و با وجود مشکلات بسیار، اقدامات قابل قبولی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر با بیان اینکه فعالیت 6 ماهه اخیر شرکت کشت و صنعت هلال مطابق با علم و تکنولوژی روز پیش رفته است گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور، شرکت کشت و صنعت هلال فعالیت و اقداماتش را در حوزه‌های کشاورزی و دامداری مطابق با علم و تکنولوژی روز پیش برده و توانسته موضوعات کاری را در بازار موجود به نحو احسن مدیریت کند.

صالحی با اشاره به عوامل تاثیرگذار در دو صنعت کشاورزی و دامپروری بیان کرد: عوامل جغرافیایی به همراه عوامل اقتصادی، برخی اوقات چالش هایی را پیش روی این مجموعه گذاشته است اما با رویکرد خوبی که الان شاهد آن هستیم، می توانیم در آینده‌ای نزدیک نتایج و بازدهی مثبت فعالیت های انجام شده را نیز به خوبی لمس کنیم.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمعیت هلال‌احمر مبنی بر "همکاری با شرکت‌های دانش بنیان" افزود: شرکت کشت و صنعت هلال در دو حوزه «کشاورزی و دامداری» شرایط و زمینه مناسبی برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، بنابراین باید طرح‌های نوآورانه با تمرکز بر فعالیت جوانان به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارائه دهیم تا بتوانیم همگام با جوانان سرمایه‌گذاری ثمربخشی را نیز انجام دهیم.

صالحی با تاکید بر اینکه پیوند صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند اتفاقات خوشایندی را رقم بزند، گفت: دقت نظر و اقدام عملی شایسته برای همکاری دو صنعت «کشاورزی و دامداری» با شرکت‌های دانش بنیان یادگاری خوبی را برای مجموعه‌ها به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر با تاکید بر اینکه همه اقدامات هلدینگ و زیرمجموعه‌هایش باید در چارچوب قوانین و مقررات انجام شود گفت: اکنون تمامی فعالیت‌های زیرمجموعه‌های شرکت به شکل کاملا قانون محور در حال انجام و تحت کنترل بوده که این قانون محوری به همراه حمایت مسئولین ملی و محلی برای مجموعه بسیار کمک کننده خواهد بود.

صالحی در پایان با تاکید بر ضرورت تمرکز روی نقاط قوت و ضعف زیرمجموعه‌ها بیان کرد: در حال حاضر مسیر فعالیت زیرمجموعه‌ها و هلدینگ رو به پیشرفت است اما گاهی دچار چالش‌هایی هم می‌شویم، اینجا باید تمرکز خود را روی نقاط قوت و ضعف خود گذاشته و با بررسی شاخص‌های از پیش تعیین شده، ارزیابی عملکرد، نظارت و ایجاد داشبورد مدیریتی مبتنی بر برنامه توسعه‌ای شرکت، اقداماتی انجام دهیم تا از مسیر اصلی خود خارج نشویم.

شایان ذکر است در این نشست، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هلال هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اخیر این مجموعه از افزایش سود دهی زمین‌های زراعتی گندم، جو و ...، تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره، ساخت انبار جدید کشاورزی، تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز کشاورزی و دامداری، راه‌اندازی سیستم خنک کننده در دامداری‌ها به منظور کاهش تلفات دامی، همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و اخذ گواهینامه ISO خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تغییرات نوین اتخاذ شده در شیوه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی عملکردی این مجموعه، بتوان اقدامات و فعالیت‌های در دستور کار را با کیفیت بالاتری انجام و توسعه داد. به گفته وی، زیرساخت های لازم برای ارتقا و افزایش سوددهی با استفاده از تکنولوژی مدرن صنعت کشاورزی در باغات پسته و … انجام شده تا در سال‌های آتی به بهره‌برداری خوب و مثبت برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha