کمک ۱۲۲ میلیاردی انجمن حمایت زندانیان استان کرمان به خانواده زندانیان نیازمند

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان از کمکی بالغ بر ۱۲۲ میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۳۰۴ هزار ریال به خانواده زندانیان نیازمند است استان در ۸ ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اکبر افضلی در نشست هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان استان کرمان، گفت: در ۸ ماهه سالجاری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۳۰۴ هزار ریال به خانواده زندانیان نیازمند کرمان کمک شده است.

وی: در حال حاضر یک هزار و ۵۴۸ خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان قرار دارد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: پشتیبانی از اقدامات انجمن حمایت زندانیان به منظور توسعه کمک به خانواده زندانیان نیازمند امری اساسی و بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: جلساتی نیز به منظور حل مشکلات موجود در حوزه های مالیاتی و … نیز با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

لزوم برگزاری بیشتر جشن های گلریزان در استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان کمک به خانواده های زندانیان نیازمند را مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه ریزی و اجرای جشن های گلریزان ویژه انجمن حمایت زندانیان به منظور جلب کمک خیران برای خانواده زندانیان نیازمند باید مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه این نشست که در محل زندان مرکزی کرمان برگزار شد، از مرکز مانیتورینگ زندان های استان و عملیات اجرایی بند نظام و بند ویژه ورودی های جدید به زندان نیز بازدید کرد./دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha