خرید و توزیع گاز مایع در استان کرمان به صورت الکترونیکی می باشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به اینکه زیرساخت‌ ها در بعضی از شهرستان‌ های جنوبی آماده نیست، گفت: از آنجایی که گاز مایع به صورت شبکه‌ ای است، لذا توزیع آن تنها به شکل الکترونیکی خواهد بود. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛حسین مهرابی ۱۲ آذر ماه در جلسه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان استان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان با اشاره به اینکه زیرساخت‌ های گازرسانی در بعضی از شهرستان‌ های جنوبی آماده نیست، گفت: از آنجایی که گاز مایع به صورت شبکه‌ ای است، لذا توزیع آن تنها به شکل الکترونیکی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در بعضی شهرستان‌ ها مشکل آنتن‌ دهی تلفن و اینترنت و دسترسی به کارت‌ ها وجود دارد و این یک مشکل اساسی است، لذا باید فرم‌ های دستی و آفلاین در همه مراکز توزیع ‌وجود داشته و قابل دسترس باشد و فرمانداران در این خصوص نظارت کاملی برای اجرای این مصوبه داشته باشند.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در خصوص مدیریت صادرات پیاز نیز خاطرنشان کرد: بر اساس نامه وزارتخانه به میزان ۱۲ درصد از تولید استان می‌ تواند صادر شود و صادرات به گونه‌ ای اجرا شود که بازار داخلی دچار مشکل نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha