کد خبر: 197841
۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۵۹
مشکل اقتصاد استان کرمان، فرهنگی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، مشکل اقتصاد کرمان را فرهنگی دانست و گفت: کار تیمی، نشست‌ ها و گفتگوها در استان کرمان کمتر صورت گرفته است‌.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن‌ زاده در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌ های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: با توجه به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، یکسری از مشکلات در سطح ملی و یکسری در سطح استان باید حل و فصل گردد.

وی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال، ابتدا باید تولید را درست کنیم؛ اگر تولید مناسب داشته باشیم یعنی مشکلات محیط زیست، گمرک، استاندارد و دیگر موارد حل شود، تورم هم کاهش می‌ یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، با اشاره به اجرای طرح‌ های مهارت‌ آموزی در سطح استان کرمان، تصریح کرد: شرکت ایمیدرو در جنوب استان پای کار آمده تا آموزش‌ های تخصصی معدن و سنگ‌ های معدنی را از طریق مراکز فنی و حرفه‌ ای ارائه دهد.

حسن زاده، مشکل اقتصاد کرمان را فرهنگی دانست و گفت: کار تیمی، نشست‌ ها و گفتگوها در استان کرمان کمتر صورت گرفته است‌.

وی طرح مهارت‌ آموزی سربازان را نیز مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نهضت قطعه‌ سازی نیز در استان آغاز شده و شرکت‌ های صنعتی و معدنی مکلف هستند؛ نیاز خود را از تولیدات استان تامین کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، خاطرنشان کرد: مهارت‌ آموزی در ساخت طلا و نقره نیز با کمک شرکت مس به عنوان مسئولیت اجتماعی در دستور کار است‌.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha