عرضه نان دو چانه در نانوایی های استان کرمان ممنوع می باشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در جلسه کارگروه آرد و نان استان کرمان، گفت: عرضه نان دو چانه در نانوایی‌ های استان ممنوع است، لذا فرمانداران لیست نانوایان را به لحاظ تعداد به اداره غله ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در جلسه کارگروه آرد و نان استان کرمان، گفت: عرضه نان دو چانه در نانوایی‌ های استان ممنوع است، لذا فرمانداران لیست نانوایان را به لحاظ تعداد به اداره غله ارسال کنند و یک ‌بررسی میدانی از سهمیه نان خریداری شده توسط نانوایان و توان پخت آنها توسط فرمانداران انجام شود.


ماهری مدیرکل غله استان کرمان نیز بیان کرد: از ۱۸۰ نفر نانوایانی که قرار بود آرد خام روستایی آنها را اضافه کنیم، قریب به نصف آنها از طریق سامانه اقدام شده است و تمام این ۱۸۰ مورد از بیست و پنجم آذر ماه جاری می‌ توانند خرید خود را از طریق سامانه انجام دهند.

وی از فرمانداران خواست که این طرح را پیگیری کنند و خاطرنشان کرد: چهار شهرستان سمت بم به صورت پایلوت این کار را انجام داده‌ اند و این طرح برای فرمانداران‌ در جلسات کارگروه آرد و نان طرح بسیار خوبی می‌تواند باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز درباره توزیع سهمیه آرد بین نانوایان، گفت: در این جلسه قرار شد سهمیه آرد بر اساس توان پخت نانوایان به آنها اختصاص یابد تا از توزیع سهمیه غیر متعارف جلوگیری شود

میری یادآور شد: همچنین مقرر شده است، پخت نانوایان پایش شود تا سهمیه ها بین نانوایی ها تعدیل شود.

وی درباره سهمیه آرد عشایر و روستاییان نیز ابراز داشت: این قشر می توانند با ثبت اطلاعات شان در سامانه اداره کل غله، سهمیه مورد نظر خود را دریافت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه واحدهای صنفی به ویژه نانوایان موظف هستند نرخنامه های مصوب را نصب کنند و اتحادیه ها و فرمانداری ها باید این مورد را مد نظر داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha