اهداء ۱۵۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان از توزیع ۱۵۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت شب یلدا به همت سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه ثارالله استان کرمان بین خانواده زندانیان نیازمند کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: به مناسبت شب یلدا و به همت بسیج حقوقدانان استان و سپاه ثارالله، تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی تحت عنوان اقدامات مومنانه و مواسات بین خانواده های زندانیان نیازمند کرمان توزیع شد.

وی افزود: ارزش هر سبد کالا به میزان ۱ میلیون تومان و در مجموع این بسته ها به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان در بین این خانواده ها توزیع شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه، تصریح کرد: این نهمین دور رزمایش کمک های مومنانه در استان است؛ که به مناسبت های مختلف در اختیار خانواده زندانیان نیازمند استان قرار می گیرد.

حجت الاسلام حمیدی ابراز داشت: ۷ دور از این کمک ها را در سال ۱۴۰۰ انجام دادیم و این دومین دور در سال ۱۴۰۱ می باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک خیرین و تمامی نهادها بتوانیم در مناسبت های مختلف شاهد این کمک های مومنانه باشیم و دین خود را به این خانواده های نیازمند ادا کنیم./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha