آتش نشانی سیرجان به نردبان بلند مرتبه تجهیز می شود

 

شهردار سیرجان گفت: قرارداد خرید نردبان بلند مرتبه ۴۴ متری سازمان آتش نشانی پس از طی تشریفات قانونی منعقد شد.

‏‏به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی اکبر کریمی پور گفت: با توجه به توسعه شهری، بلندمرتبه سازی ساختمان ها در سیرجان، اهمیت امداد رسانی و افزایش ایمنی هنگام بروز حوادث ناشی از آتش سوزی و حریق، روند بروزرسانی تجهیزات سازمان آتش نشانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین رابطه قرارداد خرید نردبان ۴۴متری با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد ریال پس از انجام تشریفات قانونی منعقد، و طی ۱۰ ماه آینده به سازمان آتش نشانی شهرداری سیرجان تحویل داده می شود.

 آتش نشانی سیرجان به نردبان بلند مرتبه تجهیز می شود

 

در ادامه همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان نیز تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی عملیات ها در بروز حوادث آتش سوزی، پس از پیگیری های مکرر سازمان آتش نشانی و مساعدت شهردار سیرجان، بروزرسانی تجهیزات آتش نشانی با خرید نردبان در دستور کار قرار گرفت.

رضا یوسفی بیان کرد: با اولویت خرید نردبان آتش نشانی، اعتبار آن در بودجه امسال تامین و پس از ۱۰ سال، قرارداد نردبان ۴۴ متری آسانسوری از شرکت راهدار صنعت که در طراحی و ساخت خودروهایی عملیاتی آتش نشانی مدرن با قوای محرکه برقی از بروزترین نام ها است، منعقد و با مذاکرات انجام شده، این نردبان سال آینده به سازمان آتش نشانی سیرجان تحویل داده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha