اپلیکیشن "دیار مرد میدان" برای اسکان زائرین  

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: اپلیکیشن "دیار مرد میدان" برای اسکان زائرین توسط ستاد مردمی سالگرد طراحی و به استانداری‌ های سراسر کشور معرفی شده است. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بیگ‌ زاده اظهار داشت: استان کرمان در سومین سالگرد شهادت سردار دلها باید آمادگی میزبانی ۱۰۰ هزار نفر در روز را داشته باشد.


وی افزود: اپلیکیشن "دیار مرد میدان" برای اسکان زائرین توسط ستاد مردمی سالگرد طراحی و به استانداری‌ های سراسر کشور معرفی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، معرفی نرم‌ افزار کاربردی "دیار مرد میدان" را مهمترین اقدام بیان و عنوان کرد: معرفی این نرم‌ افزار برای آسایش رفاه حال زائرین مهم است، لذا اطلاع رسانی و چگونگی کار با این نرم افزار توسط دستگاه‌ های اجرایی و مسئولین ستاد اطلاع رسانی شده است.


بیگ زاده تصریح کرد: افرادی که به هر دلیلی نتوانند از طریق اپلیکیشن برای اسکان اقدام کنند، از طریق شماره تلفن‌ هایی که در ورودی‌ های شهر به زائرین تحویل می‌ شود؛ می‌ توانند اقدام کنند.


وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ های اجرایی و مهمانسراها، خودروهای خود را آماده خدمات دهی به زائرین کنند، تاکید کرد: هیچ یک از زائران شهید سلیمانی نباید بدون اسکان باقی بمانند.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha