آماده باش راهداران جنوب کرمان در راهدارخانه ها/ جاده ها باز و تردد جریان دارد

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز ناپایداری های جوی در استان، هم اکنون تمامی جاده ها باز است و ۱۵۰ نیروی راهدار در جاده ها به صورت آماده باش در حال خدمت می باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس وحید میرافضلی، گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز ناپایداری های جوی در استان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تجهیز امکانات در راهدارخانه ها و گشت های راهداری آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران عملیات راهداری را انجام دهد.

وی، از مردم و رانندگان درخواست کرد: با توجه به شرایط خاص در زمان بارندگی نسبت به اطلاعیه های صادر شده از طرف مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل این اداره کل و روابط عمومی توجه لازم را داشته باشند و در صورت لزوم به تردد در محورهای ارتباطی قبل از عزیمت شرایط جوی جاده‌ ها را از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل جویا شوند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای جنوب کرمان شاهد بارش باران هستیم، افزود: برف در محورهای کوهستانی شهرستان جیرفت در حال باریدن است.

میرافضلی از تامین ماشین آلات راهداری و دپوی شن و نمک برای عملیات راهداری در محل راهداراخانه های جبالبارز و سربیژن خبر داد و گفت: در زمان بارش برف که دستگاه های سنگین بایستی عملیات راهداری را انجام دهند، همکاری رانندگان و مردم می تواند این عملیات را موفق تر کند.

وی با اشاره به آماده باش دستگاههای راهداری در دیگر شهرستان های جنوبی استان کرمان، از آماده باش ۱۵۰ نفر نیروی راهدار و تجهیز ماشین آلات راهداری در جاده های جنوب کرمان و راهداراخانه های شهرستانهای جنوبی کرمان خبر داد.

شایان ذکر است؛ روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از مردم و رانندگان محترم درخواست کرد: باتوجه به بارش برف در محور جیرفت _ساردوئیه_رابر، محور جیرفت _ سربیژن_راین، لطفا قبل از عزیمت در محور های مذکور با برقراری تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها اداره کل راهداری جنوب کرمان از اخرین وضعیت جوی راه ها مطلع شوند.

همچنین رانندگان محترم، حتما قبل از سفر از سالم بودن لاستیک ها، برف پاکن‌ ها، چراغ‌ ها، ترمز ، لوازم گرمایشی و پر بودن باک بنزین خودرو مطمئن و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سامانه ۱۴۱ مدیریت راه ها نیز، به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی مردم و رانندگان می باشد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha