آماده‌ سازی پارکینگ و خط‎ کشی معابر محدوده گلزار شهدای کرمان

مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری کرمان، از تأمین و آماده‌ سازی پنج پارکینگ بزرگ و خط‌ کشی معابر محدودۀ گلزار شهدا جهت رفاه حال زائران در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی سعیدی، با اشاره به اقدامات لازم برای ساماندهی ترافیک و نظم‌دهی در گلزار شهدا، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، گفت: معابر موجود در پردیسان قائم(عج) که به گلزار شهدا منتهی می‌ شود، خط‌کشی شده است، که مسیر خیابان منتهی به میدان بیرم‌ آباد از ایستگاه آتش‌ نشانی از آن جمله است.

وی همچنین از نصب تابلوهای ترافیکی مورد نیاز در معابر مسجد صاحب‌الزمان(عج) و گلزار شهدا خبر داد و افزود: همچنین در راستای راهنمایی زائران به سمت پارکینگ‌ های در نظرگرفته‌ شده، بنرهای اطلاع‌ رسانی راهنمای مسیر، به‌ منظور هدایت مردم به سمت پارکینگ‌ های عمومی، نصب شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری، به وجود چهار پارکینگ بزرگ در مجموعه گلزار شهدا و محدوده اطراف آن اشاره و خاطرنشان کرد: پارکینگ بزرگ بالای گلزار شهدا خط‎ کشی شده و یک پارکینگ بزرگ نیز در محدوده استخر جمع‌ آوری آب، رو به‌ روی گنبد جبلیه، نیز اجرا شده است.

سعیدی همچنین یادآور شد: تعدادی از معابر جدید در مجموعه پردیسان قائم(عج) توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری در حال زیرسازی و آسفالت است، که خط‌کشی ترافیکی معابر آن در دستور کار قرار دارد.

شهرداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha