تخفیف ۲۰ درصدی هتل ها و مراکز اقامتی کرمان به زائرین سردار دلها

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان، گفت: زائران شهید حاج قاسم سلیمانی در ایام دهه مقاومت می توانند از ۲۰ درصد تخفیف هتل ها و سایر مراکز اقامتی و بومگردی کرمان استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به وجود ۴۳ هتل و هتل آپارتمان، ۲۵ مهمانپذیر، ۳۸ مسافرخانه و ۳۳۴ اقامتگاه‌ بومگردی در استان کرمان اظهار داشت: تمامی مراکز اقامتی این استان برای میزبانی و اسکان زائران سالگرد شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» آمادگی لازم را دارند.

وی افزود: با توجه به وجود مرقد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در کرمان، گردشگری مقاومت در این استان راه‌ اندازی شده است؛ به طوری که در طول سال به خصوص در ایام شهادت این شهید بزرگوار شاهد حضور زائران زیادی در کرمان هستیم.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان ادامه داد: زائران می‌ توانند در کنار زیارت مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی از اماکن تاریخی این استان نیز بازدید کنند، که در این راستا تمامی موزه‌ های سطح استان کرمان برای حضور زائران این شهید والا مقام آماده هستند.

فعالی خاطرنشان کرد: این استان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیرمشارکتی است، که مردم می‌ توانند به صورت یکسره از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ از آنها دیدن کنند. در محل موزه‌ های شهر کرمان نیز بسته‌ های معرفی امکان تاریخی و جاذبه‌ های گردشگری این استان فراهم شده تا علاقمندان از آنها استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha