بهره برداری از ۲۱۶ طرح محرومیت زدایی در ریگان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به مناسبت دهه مقاومت، بیش از ۲۱۶ طرح محرومیت زدایی در حوزه آبرسانی، مسکن، اشتغالزایی و... با اعتباری قریب ۵۰ میلیارد تومان در شهرستان ریگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد علی نظری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان ریگان اظهار داشت: حاج قاسم فردی خدا ترس و بریده از دنیا و خود را وقف مردم کرده بود.

وی در افتتاح نمادین بخشی از این طرح ها در شهرستان ریگان، افزود: این طرح ها در راستای توجه حاج قاسم به مردم و کمک به مناطق کمتر برخوردار و با همکاری گروه‌ های جهادی داخل و خارج استان و دستگاه‌ های مربوطه از جمله راهداری، بنیاد مسکن و آبفا افتتاح می‌ شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با بیان اینکه ما از ۸ دی ماه الی ۱۸ دیماه به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی برنامه‌ هایی در استان داریم، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ های حاج قاسم مردم یاری بود و امروز بیش از ۲۱۶ طرح محرومیت زدایی به مناسبت هفته مقاومت در شهرستان ریگان به بهره‌ برداری رسید.

سردار نظری، اعتبار این طرح ها را ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان و اظهار کرد: با افتتاح طرح آبرسانی به شلتوک آباد گنبکی، هفت روستا با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی اذعان داشت: آبرسانی به ۶۳ روستای نرماشیر به نیت عمر با برکت حاج قاسم با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان انجام می‌شود و اعتبار مابقی طرح ها که مربوط به ریگان است؛ ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، خاطرنشان کرد: مرمت و تکمیل مسکن نیازمندان، احداث مسکن نیازمندان، احداث مدرسه سه کلاسه، احداث خانه عالم، راه اندازی ۳ کارگاه اشتغالزایی، احداث ساختمان پایگاه مقاومت و ساخت چشمه بهداشتی از دیگر طرح هایی بودند که توسط گروه‌ های جهادی محله محور شهرستان ریگان و گروه های جهادی خارج استان ساخته شده و در ریگان به بهره‌ برداری رسیدند.

بهره برداری از ۲۱۶ طرح محرومیت زدایی در ریگان

بهره برداری از ۲۱۶ طرح محرومیت زدایی در ریگان

بهره برداری از ۲۱۶ طرح محرومیت زدایی در ریگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha