حضور سفیر صلح هلال‌ احمر در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مجتبی یادگاری سفیر صلح و دوستی جمعیت هلال احمر استان مرکزی به پاس قدردانی از خدمات انسان‌ دوستانه شهید پورجعفری همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی، با خانواده این شهید معزز دیدار و گفت‌ و گو کرد و سپس مسیر گلزار شهدای کرمان را به منظور قدردانی از زحمات انسان دوستانه سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌دود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دونده ماراتُن اراکی و عضو داوطلب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان به عنوان سفیر صلح و دوستی به مناسبت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بدرقه مدیرعامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر اراک به استان کرمان سفر کرد.

مجتبی یادگاری سفیر صلح جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و دونده ماراتُن کشور در این چند سال بیش از ۳۰ برنامه به مناسبتهای مختلف اجرا کرده است و همچنین از سال ۱۳۹۱ تاکنون اکثر استانهای کشور را در ابعاد مختلف فرهنگی ورزشی به دنبال اهداف صلح طلبانه و بشر دوستانه پیموده است.

این عضو جوان در برنامه ۴ روزه خود به استان کرمان با همراهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، معاون امور جوانان و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان با خانواده‌ های شهدای مقاومت دیدار و گفت و گو می‌ کند و پس از دیدار با خانواده شهید پورجعفری، مسیر گلزار شهدای کرمان را به منظور قدردانی از زحمات انسان دوستانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد دوید.

این سفیر صلح و دوستی جمعیت هلال احمر و دونده دو ماراتن در سالگرد شهادت شهدای مقاومت استان کرمان به پاس قدردانی از خدمات انسان دوستانه شهید«حسین پورجعفری» با خانواده این شهید معزز با همراهی مدیر عامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان دیدار و گفت‌ و گو کرد.

مجتبی یادگاری در دیدار با خانواده این شهید گرانقدر که با همراهی مدیرعامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان همراه بود، با اهدای لوح تقدیر از زحمات این شهید گرانقدر تجلیل کرد.

وی سپس مسیر گلزار شهدای کرمان را به منظور قدردانی از زحمات انسان دوستانه سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سومین سالگرد شهادت ایشان می‌ دود.

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha