رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: با مکتب شهید سلیمانی تمدن نوین شکل گرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گردهمایی جهادگران خدمت و مقاومت در کرمان، گفت: مکتب شهید سلیمانی در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی طهرانچی امروز، ۱۳ دی‌ ماه در گردهمایی «جهادگران خدمت و مقاومت» که همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با حضور خادمان رضوی در مصلی کرمان برگزار شد، با اشاره به آیه ۲۹ سوره فتح گفت: دشمنان ویژگی «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ» و دوستان و کرمانی‌ ها «رُحَماءُ بَینَهُم» را به خوبی در شهید سلیمانی درک کرده‌ اند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با تمسک به امامت و ولایت عبادت کرد، افزود: شهید سلیمانی می‌ خواست وصف همراهان پیامبر(ص) را داشته باشد و برای این کار باید به خود می‌ رسید؛ به همین دلیل است که شهید سلیمانی خادم امام رضا(ع) می‌ شود. او به سه حرم جمهوری اسلامی، حرم دین و حرم علی‌ بن‌ موسی الرضا قائل و خادم آنجا بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اقدامات جهادگونه شهید سلیمانی در شام، عراق، حزب‌الله و ... بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت. به همین دلیل بود که رئیس‌جمهور آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای او(شهید سلیمانی) و در نهایت رئیس‌جمهور آمریکا دستور مستقیم ترور شهید سلیمانی را داد.

طهرانچی با بیان اینکه فرزند کرمان با اقتدا به ولایت غوغایی به پا کرد، خاطرنشان کرد: نگاه او به جمهوری اسلامی، حرم بود؛ زیرا این حرم ستونی به نام ولایت دارد. باید قدردان شهید باشیم و هر اندازه حاج قاسم را دوست داریم، باید از رهبر عزیزمان اطاعت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha