بازدید از موزه های کرمان رایگان شد

معاون میراث‌ فرهنگی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بازدید از موزه‌ ها و اماکن تاریخی تحت نظارت این اداره‌ کل امروز ۱۳ دی‌ ماه رایگان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی شفیعی، گفت: با توجه به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و حضور زائران این شهید بزرگوار در استان کرمان بازدید از تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی این استان رایگان است.

وی افزود: در دهه مقاومت که از هشتم دی‌ ماه جاری آغاز شده و تا هجدهم دی ماه نیز ادامه دارد، طی چندین روز، شاهد این بودیم که موزه‌ ها و اماکن تاریخی این استان از استقبال خوبی برخوردار بوده‌ اند.

معاون میراث‌ فرهنگی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان بیان کرد: برای آشنایی زائران شهید حاج قاسم سلیمانی و معرفی موزه‌ها، اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری این استان تعداد زیادی اقلام تبلیغاتی در این اماکن توزیع شده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیر مشارکتی است که هرساله میزبان گردشگران هستند و با وجود مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان بدون شک شاهد حضور بسیاری از زائران نیز خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha