ظرفیت بیش از ۹۰درصد هتل‌ ها و مراکز اقامتی شهر کرمان پر شده است

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از ظرفیت هتل‌ ها و مراکز اقامتی شهر کرمان پر شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی، گفت: بمناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مراکز اقامتی کرمان پر شده است.

وی افزود: میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان نظارت لازم بر تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی را تا پایان دهه مقاومت به صورت روزانه انجام می‌ دهد.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، تصریح کرد: در این ایام بسته‌ های تبلیغاتی در زمینه معرفی اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری در بین موزه‌ ها و اماکن تاریخی استان توزیع می‌ شود.

فعالی، تاکید کرد: در استان کرمان ۳۸ خانه مسافر، ۴۳ هتل و هتل آپارتمان، ۲۵ مهمان‌پذیر وجود دارد و تمام این اماکن برای میزبانی و اسکان زائران شهید حاج قاسم آمادگی لازم را دارند.

ویاز ارائه ۲۰ درصد تخفیف هتل‌های استان کرمان به زائران شهیدسردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۱ درصد از ظرفیت اقامتی هتل‌ ها و مراکز اقامتی شهر کرمان اشغال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha