انتقال محموله "مواد مخدر" در قالب "بار سنگ آهن" در بم ناکام ماند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم؛ از توقیف یک محموله ۹۶۰ کیلوگرمی مواد مخدر در قالب بار سنگ آهن قبل از رسیدن به عمق کشور و دستگیری یک متهم در این زمینه با تلاش ماموران پلیس مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهنام جعفری‌ زاده از توقیف یک محموله سنگین مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: محموله ۹۶۰ کیلوگرمی مواد مخدر قبل از رسیدن به عمق کشور با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان متوقف شد.

وی با اشاره به جزئیات این عملیات، افزود: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی، مشخص شد، قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم، تصریح کرد: بلافاصله دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری این افراد صادر شد و ماموران پلیس مواد مخدر بم موفق به توقیف این محموله در محور مواصلاتی بم به کرمان شدند.

جعفری زاده با بیان اینکه کامیون توقیف شده حامل بار سنگ آهن بود، ادامه داد: پس از بازرسی‌ های فنی از این خودرو ۹۶۰ کیلوگرم تریاک از این کامیون که به طرز ماهرانه‌ ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در ارتباط با این پرونده یک متهم غیر بومی بازداشت شده، گفت: دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر عوامل نیز صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستانبم، با اشاره به اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌ های شرقی به مرکز کشور داشتند، خاطرنشان کرد: با هوشیاری پلیس این افراد موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند و این محموله مواد مخدر قبل از رسیدن به عمق کشور متوقف شد.

دادگستری کل استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha