تشییع اخیر پیکر شهدای گمنام، حقیقت ملت ایران بود

معاون هماهنگ‌ کننده سازمان بسیج مستضعفین؛ تشییع اخیر پیکر شهدای گمنام را حقیقت ملت ایران دانست و توضیح داد: ما ملت عاشورا و امام‌حسین(ع) هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار «حسین معروفی» در گردهمایی فرزندان شهدای کرمان اظهار داشت: شهدا ثابت کردند اگر در عاشورا بودند، حسین ابن علی(ع) تنها نمی‌ماند و سد بلای حقیقت دین و امامشان می شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدا تحت امر فرمانده جاویدشان، شهید سلیمانی هشت سال کربلا و عاشورا را تکرار کردند، افزود: کربلا تنها مکان مقدسی بود که در آن نیم‌ روز انسانها برای جان دادن با هم رقابت می‌ کردند و این ارزش در دفاع مقدس و در هشت سال تکرار شد. شهدا برای بقای دین و تمامیت ارضی و حفظ ناموس در جان دادن برهم سبقت می گرفتند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین؛ انقلاب جمهوری اسلامی را همان انقلاب عاشورایی دانست و عنوان کرد: امروز ایران اسلامی جاوید و ملت ما سربلند است؛ چون نطفه انقلاب اسلامی ما در عاشورا بسته شده و به دست امام و با هدایت الهی در سال ۵۷ ظهور پیدا کرد.
سردار معروفی، ادامه داد: به دشمنان می گوییم که شما نمی توانید ذائقه ذهن و فکر ملت ما را تصور کنید؛ چون ما زاییده عاشورا هستیم.
تشییع اخیر پیکر شهدای گمنام، حقیقت ملت ایران است
وی؛ تشییع اخیر پیکر شهدای گمنام را حقیقت ملت ایران دانست و توضیح داد: ما ملت عاشورا و امام‌حسین(ع) هستیم؛ یعنی دشمن نمی تواند ذائقه و محاسبه آن را تغییر دهد. این ملت بن‌ بست ندارد، رستگار، سربلند و با عزت است.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، با تاکید بر اینکه عملیات روانی دشمن بر روی ملت ایران اثر نمی گذارد، ابراز داشت: ملت ایران حق است و امام برای او همچون خورشید است؛ از این رو این ملت به میل امامش عمل می‌ کند و ذوب در ولایت می‌ شود تا بتواند رسالتش را انجام دهد.
سردار معروفی بیان کرد: اگر بخواهیم مکتب شهید سلیمانی را معرفی کنیم، اول باید خودش را معرفی کنیم؛ او را نباید تنها با خصوصیات نظامی‌ اش تعریف کرد. شهید سلیمانی معجزه، عصاره و محصول این انقلاب است.
وی به پنج مولفه اعتقادی در وجود شهید سلیمانی اشاره و تشریح کرد: اولین مولفه وجودی شهید سلیمانی ایمان واقعی است، در ایمان عملی شهید سلیمانی حسن ظن به ذات اقدس الهی داشت، او ۳۸ سال خدا را در مقابل اشرار عالم یاری کرد.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ؛ با اشاره به اینکه شهید سلیمانی توکل واقعی در وجودش بود، ادامه داد: شهید سلیمانی تکیه گاهش خدا بود، او اعتقاد داشت که ابرقدرتی بالاتر از خدا نیست.

شهید سلیمانی فرهنگ‌ مقاومت و شهادت را زنده کرد

سردار معروفی تاکید کرد: باید اندیشه زیبای شهید سلیمانی را در جامعه جاری کنیم؛ چرا که شهید سلیمانی یعنی همه شهدا، این شهید فرهنگ‌ مقاومت و شهادت را زنده کرد و هنر انقلاب اسلامی و ولایت را به رخ جهانیان کشید.
وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی امروز قهرمان جهان اسلام و مردم ایران است؛ در تمام خانه های ایران با هر دیدگاهی حاج قاسم نماد آنها است. او محصول امام‌ دیروز و امروز است و استادش امام‌ خامنه‌ ای (مدظله‌العالی) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha