جشنواره استانی موسیقی فجر در کرمان برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه جشنواره موسیقی فجر به دور از فضای سیاسی و با حضور و درخواست خود هنرمندان برگزار می‌ شود، گفت: با تمام توان برای برگزاری جشنواره استانی موسیقی فجر آماده همکاری هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی در دیدار با سرپرستان گروه‌ های استانی موسیقی در خصوص موضوع بخش استانی جشنواره موسیقی فجر، با بیان اینکه انجمن موسیقی باید فعالیت خود را افزایش دهد، گفت: جشنواره موسیقی فجر به دور از فضای سیاسی و با حضور و خواست خود هنرمندان برگزار می‌ شود و هیچ اجباری برای حضور گروه‌ های موسیقی در این جشنواره وجود ندارد.


وی افزود: با تمام توان برای برگزاری جشنواره استانی موسیقی فجر آماده همکاری هستیم؛ همچنین در حد توان خود برای حضور گروه‌ های کرمانی در بخش ملی این جشنواره کمک می‌ کنیم و این حضور برای ما مایه افتخار است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه اگر عزم هنرمندان جزم باشد تا برای مردم پای کار باشند، مردم نیز از برنامه‌ ها استقبال می‌ کنند، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی در کنار هم می‌ توانند برای شناخت و رفع مسائل حوزه موسیقی استان در رشته‌ های مختلف برنامه‌ ریزی بهتری داشته باشند.

جشنواره استانی موسیقی فجر در کرمان برگزار می شود


روحی؛ خاطر نشان کرد: برای حمایت از کارهای فرهنگی و هنری تاکید ما بر کیفیت آثار تولید شده است نه بر کمیت. گام‌ هایی در این راستا برداشته شده که اگرچه کوچک است اما سعی کردیم به این موضوع ورود کنیم و پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه مسائل انجمن موسیقی باید به زودی و با پرهیز از نگاه به گذشته حل شود، اظهار کرد: به حمایت از گروه‌ های مختلف فرهنگی و هنری و کارهایی که با حفظ مرجعیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌ شود، در حد توان خود معتقد هستیم و برای آن برنامه داریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، موسیقی را ابزاری مناسب برای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه خواند و عنوان داشت: افتتاح تالار مرکزی استان کرمان از مهمترین اولویت‌ های فرهنگی هنری استان است تا با فراهم کردن مکانی مناسب در شأن مردم و هنرمندان برنامه‌ های با کیفیتی اجرا کرد و تمام تلاش ما افتتاح این تالار تا پایان سال جاری است.

روحی با اشاره به امکانات ویژه تالار مرکزی کرمان برای برگزاری کنسرت‌ های با کیفیت، تصریح کرد: در فضای فرهنگ و هنر فراهم کردن زیرساخت‌ ها بر عهده دولت است و هنرمندان با فراهم کردن نرم افزارها باید کارهای با کیفیتی تولید کنند و با هم‌ افزایی می‌ توان کارهای ویژه هنری انجام داد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha