از نشان «روایت پیشرفت» در کرمان رونمایی شد

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان، گفت: در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های استان کرمان با موضوع برنامه‌ های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از نشان روایت پیشرفت، تبیین دستاوردهای دولت مردمی، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی اسدی‌ زاده گفت: «روایت پیشرفت» کلید واژه‌ ای است؛ که باید در ۹ کمیته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌ مناسبت ایام‌ الله دهه فجر تسری یابد.

وی همچنین با اشاره به ایام پایانی دوره دو ساله شورای هماهنگی روابط‌ عمومی استان کرمان از برگزاری انتخابات جدید شورا در اسفندماه خبر داد.

استاندار کرمان نیز در این نشست، گفت: عنوان کرد: دهه فجر رویداد سالانه‌ ای است که به سنت و فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام اسلامی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: همه دولت‌ ها در این ایام به بیان خدمات نظام می‌ پردازند و شیوه‌ های نو و متفاوتی برای بیان خدمات، حقایق و واقعیت‌ ها می‌ خواهیم.

استاندار کرمان گفت: "روایت پیشرفت" هنر می‌ خواهد و روابط عمومی‌ ها این هنر را دارند که در دستگاه مربوطه خود ضمن اشتراک تجربیات موفق، به این موضوع بپردازند.

فداکار تصریح کرد: اقدامات زیادی در دستگاه‌های اجرایی صورت می‌ گیرد که باید ارائه خوب و موثری از آنها صورت گیرد.

وی از فعالیت‌ های رسانه‌ ای به واسطه تولید محتوا در ایام سالگرد حاج قاسم سلیمانی و تاثیرگذاری بر فضای اجتماعی کشور قدردانی و خاطرنشان کرد: دولت طی یک سال گذشته کارهای بزرگی را انجام داده و این حرکت موجب شد تا دشمن توطئه خود را جلو بیندازد.

از نشان «روایت پیشرفت» در کرمان رونمایی شد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز به هجمه‌ های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: در جریان فتنه اخیر دیدیم که، بحث ولایت و باورهای نسل جوان و نوجوان هدف اصلی دشمن قرار داشت.

حسین انجم‌ شعاع، هدف دشمن را در جنگ شناختی، تغییر باورها دانست و بیان کرد: دشمن می‌ داند تا زمانی که مردم به باورهای دینی و مذهبی خود اعتقاد دارند، تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی ایستاده‌ اند.

وی با اشاره به ایام‌ الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: دهه فجر این فرصت را ایجاد می‌ کند که ما هم جایگاه ولایت را بشناسانیم و هم نسبت به نقشه‌ های دشمن برنامه‌ ریزی کرده و هدف آنها را که ناامیدسازی مردم نسبت به انقلاب و از بین بردن همدلی و جلوه دادن ناکارآمدی نظام اسلامی است را سرکوب کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دشمن پیشرفت کشور را هدف قرار داده تا جمهوری اسلامی به نتیجه نرسد، گفت: دهه فجر این فضا را ایجاد می‌ کند که با «روایت پیشرفت» و استفاده از ظرفیت‌ ها، استعدادها و هم‌ افزایی، بتوانیم نقشه‌ های پلید دشمن را از بین ببریم.

انجم‌ شعاع با تاکید بر ایجاد فضای شادابی و نشاط در ایام‌الله دهه فجر ابراز داشت: برگزاری این برنامه‌ ها در کنار برنامه‌ های کیفی که از قبل پیش‌ بینی شده و هدفمند در رابطه با روایت پیشرفت هستند را در قالب خوب ارائه دهیم که تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی افزود: ‌۲۶ کمیته در ارائه برنامه‌ های دهه فجر مورد ارزیابی قرار گرفته و چند ارگان برتر معرفی خواهد شد، لذا از همگی می‌ خواهیم که وقت و توان بیشتری برای بهتر اجرا شدن این مراسم گذاشته شود.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران روابط عمومی‌های استان، پیشنهادات و دیدگاه‌ های خود را بیان‌ کردند.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha